Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, februāris 05, 2018

...plūmes...

Jā, man ir plūmes... tādas īstas, sulīgas....
Bet ja pa nopietno, šis ir mans pirmais šī gada darbiņš.. iesāku 5. janvārī un pabeidzu 31. janvārī. Plūmes nešuvu katru dienu, jo reizē šujas vairāki darbiņi....
Šuvu no komplekta, kas tika nopirkts tālajā 2014. gadā veikalā Casacenina. Jā, mans pirkums bija komplekts uz melna auduma(aida 18), tāda bij apzināta izvēle, jo uz balta auduma komplekta cena bij 2x lielāka... zināju ka audumu mainīšu.... Cena toreiz bija 4.28 eiro.... audumu nomainīju uz Belfast Vintage Dune 32 caunts.

Mazas korekcijas ieviesu arī pašā izšuvumā, nešuvu tos rakstu krinģeļus kas paredzēti shēmā. Komplektā diegi Anchor 16 toņi. Viss darbiņš ir tikai krustiņos. Tā kā audums tika mainīts  no 18 uz teiksim 16, tad domāju vai pietiks diegu, bet pietika. Es esmu šai ziņā taupīgs cilvēks.


Šodien tāda puteņaina diena, tāpēc krāsu toņi ir mainīgi.... pēdējā bildē krāsu toņi patiesāki. 
Šujot šo darbiņu ļoooti izbaudīju procesu, patika... Un pats rezultāts protams arī patīk. Šis Luca-S dizains nav no tiem populārākajiem, bet rezultāts ir ļoti labs. Man patīk izvēlēties retākus dizainus, jo tad bauda, prieks lielāks. Liekas ka tos dizainus, ko šuj visi skatoties vien, jau pats esi izšuvis. Protams ir un būs dizaini ko es vienalga šūšu, neskatoties uz daudzajiem izšūtajiem, jo komplekti nopirkti vai arī patīk ļoti, ļoti. Šim darbiņam ir kompānijā otrs, bet par to citreiz. 


Tikai tumsā var saskatīt zvaigznes.
Lai Tev skaista diena!
Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-