Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, februāris 04, 2018

Mana putnu dieviete....

Ieraugot šo Merežkas dizainu uzreiz sapratu mans... gribu, vajag :D Ja citas šī dizaina bābiņas (tas ir mīļvārdiņā domāts) bija neta plašumos pieejamas, tad nu šī nebija gan... gaidīju, gaidīju līdz pirku nost...  Nu jā, kad jau šuvu, shēma parādījās interneta plašumos. 
Šo firmu Merežka, Krievijas krustiņpasaulē dēvē par krievu Dimensionu.... Nezinu gan spriest cik krievu, cik ukraiņu, jo pati firma patiesībā ir Ukrainas, bet nu jau kādu laiku ražošana pārcelta ir uz Poliju. Firma mazliet pamainīja sava izskata dizainu, mainīja diegu organizāciju. Un cenu arī, tā strauji uzkāpa.  Šobrīd šai firmai ir ļoooti daudz jaunu skaistu dizainu. Manos krājumos ir ne viens vien  komplekts, un ne viens vien vel gaida iepirkumu grozā. 
   Komplektiņš mani gaidīja gadu, un sagaidīja ar... Toreiz nopirku pa 12,04 eirām, šobrīd šī komplekta cena svārstās no 20-22 eiro. Ilgas un garas pārdomas man bija par audumu, mainīt vai nē... Orģinālā bij aida 16 brūnā tonī... auduma tonis patika, tāpēc jau domāju ilgi... Bet nu tā kā putnus baro ziemā, izdomāju nomainīt uz 32 kaunta pumpaino murano. Diegi komplektācijā ir DMC 26 toņu. shēmas kvalitāte izcila. Vispār it kā komplektācija laba, bet man bija bet!....

Shēmā ir simbols X un tas ir gan tumši zilā tonī, gan melnā... tā kā šuvu vakarā pie apgaismojuma, tad gandrīz sajaucu... Uzrakstīju veikalā atsauci, veikals teicās info nodot ražotājam. Bet par šo "kaiti"  ka simboli ir vienāda apzīmējuma un atšķiras  toņi esmu dzirdējusi vairākkārt. Tā ka šujot, noteikti iesaku pievērst šai mazajai niansei vērību ;) 

 Otrs manas uztveres mīnuss ir diegu organizieru pamatnītes... tie cipari ir visur sarakstīti,  uz abām pusēm, bet diegi uzvērti tikai no vienas puses, un man vienmēr bij  jāpadomā, kur skatīties... zem diegiem, vai virs.... Uzreiz pieminēšu, ka dažu diegu toņi knapi pietika, 5 toņiem pāri palika 20 cm galiņi... bet vispār diegu pietika un es šuju taupīgi, bet šoreiz nu nežēlīgi taupīgi un tas ļoti traucēja baudīt pašu procesu.  Nepatika sajūta, ka šujot par to bij daudz jādomā, jo domāju, vai spēšu pielasīt kaut ko no nekā, kad diegs būs izšūts...tad nu ja citreiz šūšu, vispirms noteikšu pēc DMC paletes esošo diegu kodus... tā teikt, sirdsmieram....
Un tad nu pie bildēm.... mana bābiņa.... nu tāda bez becīga :)))Saprotu saprotu, seja pleķaina, jo audums jau tomēr spīd cauri. Izšujot bekstiču viss ir skaisti...

 Vai nav skaistule? Ak jā...man vienai rokas izskatījās to pirkstu par daudz, tāpēc bekojot veicu mazas pirkstu korekcijas.


Maza tā mana bābiņa... un te pagaidām bez putniem :))


Man madāma nav nekāda jaunā, ir jau ir cienījamā vecumā... bet nu lai mēs katra vēl tā izskatītos tai  vecumā...nenosakāmajā :))))


Un tad nu es viņu ņēmu un ierāmēju kas nu vietējā maximas veikalā bij atrodams... Rāmis 21x15 cm.


 Un man
nemaz neliekas slikti.... UN!!! no  vecas bābiņas viņa man pārvērtās par putnu dievieti :))) Un ziniet ko vel man viņa atgādina?..... jap... filma Viens pats mājās.... :))))))


Ja es būtu attapusies ātrāk, es zīlītes būtu izšuvusi tādas vietējākas :))) ... nu ir, ir man te zilzīlītes ar... un ne mazums....

Izšuvu šo skaistuli laikā no 1 līdz 10 novembrim pagājušajā gadā, bet vai nu šuvu katru dienu, neatceros .... bet izšuvās ātri...


Bilde šobrīd rotā manu palodzi... tā teikt, sēžu skatos uz putnu barotavu (blakus puķu podiem, bildē diemžēl neredzās) un uz savu putnu dievieti....


Jautājums par putniem:
 vai viņi dzied cits citam, sev vai tāpēc, lai viņus dzirdētu? 
Lai jauka diena!
Sandra

1 komentārs:

Montse teica...

OOOHHH ES UN CUADRO BELLÍSIMO !!!!!!te felicito.
Besos y feliz semana.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-