Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, decembris 02, 2017

2. decembris...

...ir diena, kad Sniedzes svin savu uzvārda dienu... citiem nav pat vārda dienas, bet mums ir abas... par to es varu ik gadus teikt paldies savam Jānim, kurš paņēma mani zem sava spārna....
Man jau liekas, ka stāstīt kas ir sniedzes ir lieki... domāju, ka visi kas  te ieskatās zina, ka man patīk putni un sniedzes ir gan putni, gan puķes, gan zivis... Tāpēc arī bilde tāda putniska.... 









Bet vispār, mūsmāju putniem par prieku šoziem tika atvērta vēl viena ēstuvīte- restorāns.  Restorāns tiek apmeklēts ar interesi, to neapmeklē visi, bet gan tikai izredzētie jeb mazputniņi, zīlītes un dzilnīši... tas ir tas, ko  dienas laikā esmu pamanījusi. Restorānā tiek pasniegts ekskluzīvāks ēdiens kā citās ēstuvītēs, un tās ir saulespuķu sēkliņas... 
Bilde tāda miglaina, jo mirklis caur logu... domājām, ka tik tuvu pie mājas un vel zem lieveņa jumtiņa varbūt vispār neviena nenāks ēst, bet nāk gan...

Šī jaukā putnu barotava ir dāvaniņa no mana adventes dāvanu kastes-kalendāra... ;) 











Ja nezini kā rīkoties, rīkojies cilvēcīgi...

Lai jauka diena!

Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-