Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, septembris 12, 2016

Septembra mirkļi-12.septembris.

Kad tu izej no ārsta kabineta ar vairākām aprakstītām veidlapām rokās (piebildei, visas nav man) un tev ir jāiet vēl pie kaut kāda ārsta.... tu sajūties vecs... nu vismaz es. Neesmu pieradusi iet pie ārstiem.... Ai, pat rakstot norīkojumu, es ārstei centos ieskaidrot, ka man jau labāk, un varbūt nemaz nevajag... viņa pasmaidīja un turpināja rakstīt... es ievilku dziļi elpu, un apklusu....

Pēc pusstundas es saņēmu beidzot savu pasi- sarkano... es biju īpaša, jo visu laiku dzīvoju ar zilo :)))  it kā pases saņemšanai varbūt vajadzēja būt īpašākam mirklim, bet nekā nebija...  :))
Sajūtas dara savu...

Sandra S.

2 komentāri:

Tekla teica...

Skrēju skatīties, kādā krāsā mana pase! Kad rāvu nost vāciņus, nobijos pati no savas bildes! Ha,ha...Tā ir, kad pasi kārto pēdējā dienā...

Jana teica...

Par Pasi - apsveicu! Es pagājušā gadā tiku pie "muzikālās" pases. Vēl joprojām brīnos par to brīnumu:)
Par pārējo... nu ko lai saka... mums jau nevienam ( nu labi, neskaitīsim tos, kam sēdēšana uzgaidāmajos koridoros ir "tusiņa padarīšana, iziešana ļaudīs vai vnk medikamentu faniem") nepatīk tā dakteru apstaigāšana. Bet nu šad un tad ir jāpiespiežas un jāiziet kāda procedūra.
Novēlu pēc iespējas ātrāk to visu nodarīt!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-