Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, maijs 04, 2016

Trešdienas rīta kafija.

Tā nu turpināšu ar savām rīta kafijām. Nu nevienam jau nav jāstāsta, ka kafijas mums ir tiiiiik daudz un dažādas. Man šorīt ir ground coffee jeb zemes kafija.
Jā,man patīk krūzītes, un manā mājā to ir padaudz. .. es neteiktu ka ļooti daudz :)) un tad nu es mēģinu šiem nosaukumiem kaut ko piemeklēt nosava krūžu plaukta :)) Vai un kā man tas izdodas- nezinu.

Un Kā šī zemes  kafija attēlota krustiņos?  Man patīk tīksmināties par brīnumainām pārvērtībām pirms un pēc bekstiča. 


 Laikam tikai loģiski, ka zemes kafijā ir attēlota ar kurmi un viņa rakumiem. 


Lai jauka diena un līdz nākošajai kafijai!


4 komentāri:

Jana teica...

ha-ha.. par šo es nosmējos))) Jo man jau brīžiem liekas, ka mūsu kurmis ar šitā vienu rītu izlīdīs ar savu kafijas krūzi laikā, kad es dzeru dārzā savu rīta kafiju...
Paldies, ka tu varonīgi vari nofočēt pirms un pēc!

Tekla teica...

Mani pārsteidza bildes kvalitāte! 3D! Izšuvums fotogrāfijā tik reāls, tik dzīvelīgs, ka čamdīju monitoru...

Sandra teica...

Zini,man katru pavasari šitas čoms bija klāt... zālājs kā uzarts.. šogad pazudis ;)) un nevajag man viņu ar... kafiju dzeršu labāk vienatnē, jo šamais nav tā patīkamākā kompānija.

Sandra teica...

Teikšu kā ir... nu nevaru pateikt, ka man patiktu Madeiras diegi kā guļās krustiņos.... krustiņi nesanāk man gana glīti :( jap.. es iru, iru diezgan kritiska pret sevi :))) apbrīnoju tos kas tirgo savus krustiņdarbus ar skumju kvalitāti.. ak vai.. un cilvēki maksā priecīgi par to... Šujot savam priekam es nesaku neko, bet pārdodot, nu tur gan visam vajadzētu būt perfekti :)))) Jā.. jā... runā perfekcioniste... nu jau vairs neslēpju, ka diemžēl tāda iru :(

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-