Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, aprīlis 02, 2016

...viņi ir klāt...


Jau no rīta man likās ka zem ceriņiem kasās strazds, bet tā kā bija ļoti agrs, domāju, nu varbūt nesaredzu kārtīgi un ir kāds cits putns. Bet re!- dienā pamanu, ka strazdi ir klāt. Šodien trīs. Bet bieži ir tā, ka salido vairāk kā simts un tad strīpās kā mazi zemessargi mežu "ķemmējot" tā šie iet pa zālāju tādā kā uzbrukumā un kurš kukainis gadījās ceļā- tam nepaveicās.


Man vienmēr kaut kā likās, ka viņi vienkārši melni putni, bet nekā.. kāds spalvu košums...




Sēž ķirsī un ogas gaida :))


Šodien ļooti skaista pavasara diena, tikai vējaina, bet arī tas labi, vismaz nav jāošņā kaimiņu dūmi. Nu es gluži kā Pollianna (Eleonoras H. Porteres grāmatā Pollianna) meklēju to labo :)))))

Lai jauka diena!


2 komentāri:

Anonīms teica...

Sandra! Ļoooooti skaistas bildes! Vaj'g prast tādas dabūt gatavas!Kā tie putni ļāvās? Bija pavasara apreibuši?
Tekla

Sandra teica...

Nu patiesībā jau fotoaparātam objektīvs tuvu pievelk... un ja man godīgi jāsaka, bildes ir sliktas kvalitātes :((( es zinu kādām ir jābūt labām,un tak jau tie putni nemaz jau tā neļaujās, bet mirkli piefiksēt un iegrāmatot gribējās gan :)))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-