Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, marts 29, 2016

Pavasaris...

 ... jeb sniegpulksteņu pļava. Tāda pļaviņa ir manos laukos Marinzejā. 




Bet šis mazais pudurītis ir manā Ziedu ielā :))))) 


Blogā bija pauze, maza, bet pauze. Ir gan iesākti, gan pabeigti darbiņi krustdūrienā, bet kaut kā nemaz, nemaz negribējās rakstīt. Tieši šodien ir pagājis mēnesis pēc skumjajiem notikumiem. Lieldienu svētku dienas mūsmājās bij tik piepildītas ar dažādiem svētkiem, ka bija jādomā citas domas... jāiet tālāk. 

Kādu vakaru sadomāju vai nu sevi pažēlot vai palutināt vai iepriecināt- nezinu, bet iepirkos. Tad nu šodien esmu no pasta un bilde tapa uz ātro, bez komplektu iepozēšanas un "cakām" :)))) Arī tādām bildēm ir būt :))) 


Manā grozā pirmais un galvenais pirkums bija Dimensons kaķu komplekts.. ak vaiii.. man tā vien liekas,ka tie kaķi satupuši mūsu šķūņaugšā (laukos). Jāšuj būs uz melna auduma, bet es vēl domāju un nevaru izdomāt, esmu vai neesmu šuvusi uz melna. Atmiņa sāk pieklibot.  :)) 
Otrie grozā iekrita  flokši... tie man komplektā pie jasmīniem,kuri gaida savu izšūšanas kārtu. 
Un tad man gribējās iemēģināt kādu jaunu firmu jeb ražotāju....vai kā to pareizi pateikt nezinu. Tad nu šoreiz tā ir "Čudesnaja igla" un šie ceriņi jau sen tika noskatīti. Es pat skaļi neteikšu cik man jau ir komplektu ar ceriņiem :)))))))) 
Ceriņiem plānoju komplektā esošo aidu nomainīt, tāpēc uzreiz arī izvēlējos baltu Zweigart Lindu 28. Šis man ir tāds jauns audums nepazīstams. 
Gandrīz katrā pirkumā cenšos nopirkt arī kaut ko papildus un tad nu šoreiz ir pārbaudīta lieta diegu organizieris Dubko. Tādus lietoju jau kādus trīs gab un to man par daudz nevar būt. Ja kādam interesē to lietošana- sakāt, nobildēšu. Vienmēr gadījās, ka sānu nostiepšanas stiprinājumi arī no firmas Dubko bija izpirkti,bet šoreiz beidzot  tie iekrita manā grozā (izmēģināšanai)
Kā dāvaniņu 8.martā es saņēmu maziņu prezenta komplektiņu adatu spilventiņu, hmmm... adatu magnētiņu..uii.. nemaz nezinu kā to latviski nosaukt. 
Nu tādi mani pēdējie pirkumiņi. Atzīšos, ka iepērkos laikam jāsaka, ka samērā bieži. Kādus gadus 5-7 laikam vispār neko nepirku.. tagad nu jau vairāk kā gadu atkal iepērkos. 

Zinu ka viedokļi šai jomā ir dažādi...  kaut kad izlasīju šādu citātu.... 

Novērot bez vērtēšanas, tā ir augstākā inteliģences forma. 
/Džidu Krišnamurti/

Iepriecināsim sevi gan palūkojoties uz saulīti, gan ieelpojot pavasari, gan klausoties dzērvju un zosu klaigās... (dievinu tās skaņas.. manām ausīm kā mūzika..pagājušo nakti gulēju pie atvērta loga un pa miegam dzirdot kliedzam  putnus man liekas ka pat miegā smaidīju). 

Baudīsim dzīvi un pavasari! 

10 comments:

Elīnas brīvlaiks teica...

Cik jauki Tavi pirkumi! Un dzīvē jau tie skumjie notikumi mijās ar priecīgajiem, galvenais turpināt mīlēt dzīvi :)

Adatina teica...

Tie cerini! Wow!
man pilnīgi arī tādus gribas!

Anonīms teica...

Labprāt pasekošu flokšu tapšanas procesam, jo man pašai arī tie ir iepatikušies, ir viens līdzīgs-kur meitene tur šos flokšus klēpī, tā man pat uzrunā vairāk.
Neesmu vēl neko šuvusi no Riolis, bet jūtu, ka nebūs vairs ilgi jāgaida, līdz neizturēšu un iegādāšos kādu!
Vienreizēja sniegpulkstenīšu pļava! :O

Evita

Tekla teica...

Jā! Elpa aizrāvās no sniegpulksteņu bagātības! Un pirkumi jauki! Flokšus varēsim šūt kopā. (Tie ceļo no Mira) Oi, un tie kaķīši man (kā kaķu vecenei) arī iet pie sirds! (Melna kanva. Vai tā bildē neienesīs drūmumu? Es audumu nomainītu.) Labprāt sekotu "Kaķīšu" tapšanai! Ceriņi...Jā, tie ir vieni no labākajiem ceriņu komplektiem! Labi pirkumi! Veiksmi to realizēšanā!

Jana teica...

Mēs gaidījām, gaidījām un sagaidījām!!!!! Beidzot pavasaris pļavā))))
Tu darīji pareizi, ka nolēmi sevi iepriecināt! Diemžēl dzīve bez skumjā nav iespējama.
Kolosāli pirkumi! Eh, kad es vēl līdz saviem flokšiem aizcīnīšos... Man patīk visi tavi izšujamie dārgumi! No firmas, kur ir ceriņi, es arī pirms mēneša pasūtīju izmēģinājumam vienu komplektu - meža zemenes ar zemeņu ziediem koka toverī.
Man pagaidām no ceriņiem ir 4 favorīti - šie, divi no Riolis un viens no Alisa.
Lai Tev atliek vairāk laika šai svētlaimīgajai nodarbošanai!!!!

Sandra teica...

.. jā, tev taisnība...

Sandra teica...

Jā, ceriņi tādi kādus var atļauties tikai laukos.... Pilna vāze un visvisādu...

Sandra teica...

Jā, es zinu to meiteni, bet man tur nav sava stāsta :))) es izvēlos kad man ir stāsts vai bilde, kas kaut ko izsaka, Bet tā meitene ir skaists darbs.. varbūt pēc gada es viņā pamanīšu kaut ko un nevarēšu bez viņas :)) man tā notiek ar vairākiem darbiem.. sākumā vienkārši patīk, pēc tam liekas, oi, es bez tā nevaru... gribas un vajag.....

Sandra teica...

Jā.. sniegpulksteņu pļava mums tur skaista.
Ok, flokšosimies uz jūliju... man visu gribas saskaņot ar dabas procesiem :))) nu ne vienmēr izdodas, bet nu cenšos...
Kaķus pamanīju izšūtus un viss.. man vajag.. Melna kanva, ha, kurā šķūņaugšā ir gaišs???? mūsējā nava :)))) Nē, es audumu nemainīšu, vienīgi domāju, ka vai nebūs jāšuj vasarā..

Sandra teica...

..Es zinu, zinu tās zemenes.. man jau liekas ka es visu par visām krievijas firmām zinu :)))) Pēdējie Pannas jaunumi vispār skaisti, un man to gaili vajaga lai vai kas :)))))))))))))
Un man jau liekas, ka ceriņu nekad nav par daudz.. daži vēl pirkumu grozā sēž, bet daži jau ir.. vēl man ir mazs ceriņzars no Oven, arī izmēģinājuma pirkums :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-