Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, februāris 07, 2016

Piparkūka.

Lai arī ziemīši jau pagājuši un jauns gads ar sagaidīts, tas nenozīmē, ka nebūs nākošo :)) un kā smejas, jau jāgaida nākamie un var tiem gatavoties. Tā tas notiek arī ar mani.... :)) Patiesībā jau šī ir dāvaniņa uz jau pagājušajiem svētkiem, ne nākamajiem......  nu kam negadās.

Esmu izdomājusi, ka nebūšu oģināla, bet savējiem Ziemassvētkos katru gadu dāvināšu kādu rotājumu. Tā vienā gadā es tikai izdomāju, nākosajā es jau sameklēju rotājumu shēmas ko šūt... bet!!- neizšuvu... tad nu šajos ziemīšos es atkal ķēros šai idejai klāt...  Kas no tā visa sanāca???

Man viss ir ačgārni un jums atrādu pēdējo darbiņu :)) Šī gada pirmais darbiņš kas tapa pa četriem vakariem.  Rotājums ir ar domu, jeb zemtekstu, nu kur tad nu bez tā... Elīna Ziemassvētkos atbrauca ciemos ar draugu.. un viņu dāvana mums bij pašu ceptas piparkūkas.. no A-Ž... Un tā kā man jau liekas, ka šie svētki viņiem bij īpaši un saistīsies  ļooti ar atmiņām par piparkūku cepšanu, tad lai nu tā arī būtu.

Bij ieplānota fotosesija, bet šoreiz nofočēts tika pēdējā brīdī. Nu nekas.....
Jap... nekā jauna manā šī gada rotājumu fabrikā :)) atkal Dimensions... un notās pašas kolekcijas....


Dizains: Dimensions -Gingerbread House Ornament, shēma no interneta plašumiem. 
Šūts uz plastikas 14-ās caurspīdīgās. 
 DMC diegi pēc kalkulatora  12 toņi.    
Franču mezgliņu vietā izmantotas Mill Hill pērlītes 3 toņu- baltas.zaļas un sarkanas. 

Turinājums sekos....


4 komentāri:

Jana teica...

Vecais labais DIM! Nu kas var būt labāks par to:))))

Adatina teica...

Izdevies loti skaisti!

Sandra teica...

O, jāaa.... tas manāms arī manā nākamajā ziņā.... :)))

Sandra teica...

Paldies ;) Man ar patīk... un saņēmējam ar ;)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-