Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, septembris 03, 2015

Kā jau katru gadu, arī šogad būs Ziemassvētki :))

Sveikas sauļas (saules)... tā es parasti saku savām Madonas beibēm krustiņotājām...  Šogad janvārī izdomājām, ka pirms ziemīšiem, ap pirmo adventi  iepriecināsim viena otru ar Ziemasvētku rotājumu eglei.
Tad nu es te tā padomāju un nolēmu arī te māsas krustiņotājas uzrunāt :)))) Varbūt kāda vēlas pievienoties???- droši...

Nu jā.. mums ir strikti noteikumi! 

Tātad piesakās   kas vēlas izšūt vienu EGLĪTES ROTĀJUMU, apmainoties ar kādu citas krustiņotājas izšūtu eglīšu rotājumu


Noteikumi-

1. - izšūts krustdūrienā.... ( tā kā esam krustiņotājas, tad arī paliksim pie tā... ) 
2. - šūt var sev vēlamajā laikā.. kaut rīt.... 
3.- pieteikšanās līdz 20. septembrim..... (domāju ka laika pietiekoši lai pārskatītu plānus un izlemtu) 
4. - nodošana jeb izsūtīšana uz pirmo adventi- 29. novembri. 
 Kam tiks tavs šūtais rotājums domāju izlozēt un pēc 20 datuma nosūtīšu ziņu, kam rotājums tiks. 

Mani sen.. sen šūtie ziemassvētku nieciņi.
Es zinu, ka egļu rotājumus var uztaisīt no da jeb kā- adītus, tamborētus, pērļotus, šūtus uttt.. Bet šoreiz noteikums, ka vienīgi un tikai krustiņotus.  Ja nu kārojas piedalīties, bet kaut kas neskaidrs, jautā droši ;) 

Šobrīd esam septiņas... no  Madonas un ne tikai...  

Nu ko.. gatavosimies svētkiem???


7 komentāri:

Ieva teica...

Hmmm... Tik sen nav bijis neviens robins, ka es tik tiešām labprāt piedalītos. Nu tad kā - ņemsiet mani pulciņā, Madonietes? :)

Sixspārne teica...

Es arī ļoti labprāt piedalītos šajā Zsv pasākumā. Tik jauki no Tavas puses uzņemties tā organizēšanu! :)

Agnese St. teica...

Es arī labprāt pievienotos. Kādu iepriecināt - tas ir patīkami!!!

Sandra teica...

Ieva- Jā.. noteiikti.. kopā jautrāk....

Sandra teica...

Laipni lūgtum.....

Sandra teica...

Un kāpēc ne?!!- es priecājos par katru un visiem....

Elīnas brīvlaiks teica...

Domāju, domāju un domāju. Un sapratu, ka jātiek galā ar iesāktajiem projektiem. Bet - jums novēlu foršus procesus un galarezultātus!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-