Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, augusts 06, 2015

Nekā jauna....

... jap... nekā jauna, jo atkal manā blogā tējas kaste. Šī gan ir izšūta jau kādu laiciņu atpakaļ.. kaut kad aprīlī, uzreiz arī noformēta, tikai fotosesija blogam izpalika.
Tad nu cenšos laboties un kaut ko atrādīt.
Ik pa laikam kaut ko skatoties internetā televizora ekrānu izmantoju kā monitoru un šodien secināju (atlasot bildes blogam) ka bildes uz tv ekrāna ir pavisam savādākas, asākas, skaidrākas...  man jau kaut kad datorā likās, ka esmu sačējusi vienas miglu bildes un visas izmetu.. nu jāsāk pārdomāt :)))) Tā ka droši varu teikt, ka realitātē visi krāsu toņi var atšķirties no  jums redzamajiem datora ekrānā.

Nu labi- lai runā pašas bildes...






Motīvs tējas kastei atkal no žurnāla: Cross Stitcher 2014 gada oktobra numura.
Dizaina autore Lesley Teares
Es gan motīvu visu neizšuvu.. tikai daļu no tā- lielāko :)))) Motīva dizainā ziedu vidiņiem arī tika piedāvāts variants ar podziņām, tad nu es arī to izmantoju. Podziņas pielāgoju mazākās no krājumos esošajām ( tās bija palikušas krājumā no 2008 gada septembra Cross Stither numura pievienotās dāvaniņas- pogu koka. Es izšuvu un noformēju kā kasti. ) 
Diegi DMC 7 toņi + viena toņa bekstičs. 
Audums- aida (bet neatceros kāda numura) 
Noformētā darba izmērs 20x16 cm. 
Man kaste ļooti patīk, nu kā jau visas :)))))) 
Vai nevēlies sev šādu tējas kasti?- notirgošu... :)))))



Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-