Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, septembris 21, 2014

Rudens...

Nezinu kad rudens sākas kalendārā (man pekšņi aizmirsās), bet tam nav nozīmes..Septembris manā uztverē ir rudens mēnesis. Un man jau liekas ka visi zina, kas ir rudens-dzeltenas lapas, āboli, kartupeļu talkas, mūspusē  došanās dzērvenēs ar speciālajām atļaujām, domas par Siguldu...jā.. jā.. arī lietus. Un ziniet kas mani mulsina, atzīšos, pat kaitina?!- tas, ka kādu nedēļu jau draud ar lietu ..nu šausmas... ne vakar, ne šodien nav jēgas pat rādio fonā ieslēgt (jau mēģināju). Arī visi ziņu portāli  draudošā veidā sludina, ka šī (nu jau bija) pēdējā saulainā diena. Kā tur saka, ka nav sliktu laika apstāklu, ir nepiemērots apģērbs. Man jau liekas, kā būs, tā būs. Ejot no mājas ārā, paņemsim lietussargu ;)

Jā.. nomācies ir..es sēžu, skatos pulkstenī un gaidu lietu :)))) Kapēc?!- tāpēc ka man šobrīd tā gribās..gribās lietu un basta... :)))

Šogad man ap māju ne puķu, ne dobju, nekā.. ai,atzīšos- bardaks ;( pat petūnijas balkona podos jau pagalam... Sapratu, ka grūti dzīvot visur uzreiz..pa divām mājām.. un vēl apkārt braukāt... bet nu štrunts par to, ja nav, ta lai nav ar..nāks jauna vasara, tad domāšu :)))
Bet rudens jau man tāpat ir apkārt.. gaisā....

... mans šodienas rudens...
Ko vēl man nozīmē rudens?!- to, ka gribas atkal savus krustiņus pabakstīt... Tieši pirms gada es šuvu Riolis puķu vāzi..un tad bij nolikts kaut kur tālumā.Tagad izcēlu saulītē un man ir skāde, ko nemaz agrāk nebiju pamanījusi. Trūkst viena diega toņa:( protams esmu jau atradusi shēmu netā ar DMC diegu kodiem. Nu nezinu, ko darīt, riskēt šūt to vienu toni ar DMC vai kā. Piebildīšu, ka pārējie ir tādi kā smalki dzijas pavedieni... Varbūt ir kādi ieteikumi?

-pērnā septembra bilde- 

Un vēl par krustiņtēmu. Beeeeeidzot es esmu sapratusi, kāpēc pie šķērītēm sien tos mini adatu ķušus :)))) Manas "dzērvītes" atkal ir pamanījušās noklīst :( un bez viņām kā bez nagiem :( Paņēmu citas, ne tik ērtās un tad nu uzreiz piesēju klāt kādu štruntu, lai takš arī nākamās nepazūd.. Eh..skāde..pagājušo reizi atradās lielajā dīvānā..un laikam pēc pāris mēnešiem, kad dīvānu pārstūmām. Laikam būs jāpērk vēl kādas... lai ir vairumā.. nu tāpat kā adatiņas :))))

Nu ko lai saku, baudam rudeni maziem un lieliem malkiem, jo mums tāds IR!!! un līdz rītam. Rīt nobildēšu to drusciņu, ko būšu piekrustiņojusi klāt.


Lai jauks vakars!

Sandra 

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-