Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, februāris 11, 2014

.. čiriki čivina..

Nu re..pagāja tik gads un es pabeidzu savus putnus.... pa mirklim viņus šuvu, bet tieši vecgada vakarā man tā!! sagribējās viņus šūt, kā smejas- maz neliekas... :))) Nu labi, vakaru nocietos, bet pirmā janvāra rītā gan izvilku un atsāku šūt ;) šuvu ar prieku un baudu.

 Jap.. procesu neieliku te, jo man te domas šaudās, vai procesus likt vai ne.. ai, nu tak es te vispār nevaru izlemt, vai man tas blogs vajadzīgs vai ne.. un ja rakstu, tad ko te rakstīt... bet līdz ko es tā nodomāju, tā man e-pastā  jauka vēstulīte .. un tad es sapurinos un domāju- kaut kas jāieraksta :)) Paldies par jaukajām vēstulēm.

Bet nu atpakaļ pie tēmas- putni, jebšu, kā es šo darbu saucu - mani čiriki :))


Baltais sniegs bij jāšauj ar 4 baltiem pavedieniem, es šuvu ar 3 baltiem, un pēc tam pa virsu pāršuvu ar baltu metālisko- DMC E 5200 (5272). Likās ka šujot tas vairāk izcēlās, tagad neko daudz.. vai nu es to pārmazgāju par daudz, vai pārgludināju :)))


Šuvu no komplekta. Komplekts man ķīnas ražojuma, bet patika ka diedziņi jau bija sašķiroti, tas pluss, bet!!- audums.. ai, ai.. man nekad nebija neviens audums tā uzvedies.... ne ta šķidrs, ne ta  šķībs..nu galīgi šreijā sagāja šujot... mazgājot jau nekas nemainījās. Atlika cerēt, ka kaut ko varēs izlabot nostiepjot. Njāaa.... tā mocījusies sen nebiju, domāju, ka vispār tik traks darbs nekad nav bijis..  laikam vajadzēja arī tādu nofočēt, jo man jau šaudījās domas pa galvu, iemest pečkā šo darbu ;(((( jo nu tik traks tas bija.. ticiet man... stiepu un vilku par jaunu kādas reizes piecas.. šausmas.. bet nu kaut kā jau samocīju. Piebildīšu, ka mazgāju un gatavojos reizes patsmit, bet kā paskatījos, tā rokas nolaidās... un tā kādas divas nedēļas es gatavojos riskēt un iedvesmai :))) 

Tad nu šodien beidzot atrādos. 



Lai jauka diena! 
Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-