Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, oktobris 06, 2013

...pa kluso top...

Ir svētdienas vakars....  es zinu, ka ir kas gaidīja bildes arī pagājušajā svētdienā, bet!!!.. ir tā, ka šobrīd top dāvaniņas.. un man tā īsteni vēl negribas tās publiskot... tāpēc, pacietību, viss notiek... top...
 
 Un atkal jauns sākums... jā, top kaut kas no zaķu ģimenes... jo tik ļooti gribējās kaut ko jaunu, nešūtu, ka šoreiz atļāvos būt kaprīza un izvēlīga.. un it kā vēlmi dāvanā redzēt konkrēto bildi- es ignorēju... nu atļāvos tādu špāsi no savas puses... :)))))))))))) nu ja nepatiks, būs kā būs, bet nu ja es šuju dāvanu, tad es arī izvēlos ko šūt... jā.. es jau ar dāvanām radiņiem neuzbāžos nemaz un nemaz, jo šaubos vai patīk un novērtēs.. tad nu te atkal tā retā izņēmuma reize.. ceru ka nenožēlošu savu vēlmi- apdāvināt radiņus... turat īkšķus lai es visu uzspēju laikā... jo laika ir tik cik ir.. nedēļa....


Atā... krāsainu rudeni ;) 

Sandra♥

3 komentāri:

Anonīms teica...

Darbu sācis pavisam jauns un nedaudz savādāks bezmaksas tirgošanās portāls - PrecuTirgus.lv
Izveido savu profilu, un ievieto arī savas preces, sludinājumus vai reklāmas bezmaksas.
Izdari to pēc iespējas ātrāk, un tieši tavas preces sludinājums tiks ievietots prioritāro preču sarakstā, kā arī mūsu Facebook lapā par brīvu!

Lai labi tirgojas!

www.PrecuTirgus.lv

Agnese teica...

Somebody zakjeni ir mana vajiba:) lai izdodas iespet - es zinu, cik termini var but tracinoshi:)

Sandra teica...

oi, oi.. šis man bija pirmais.. nu es nezinu kādi bij beki tiem zaķiem, bet nu šim bija nebaudāms :))) kas man ir neraksturīgi, jo man ļoooooti patīk šūt bekstiču.. pat tt lācim likās tīri tā neko, bet nu te.. ja es to būtu ieplānojusi- zinājusi, ka beks te būs nebaudāms.. vai būtu kaut kur lasījusi.. bet te bija pārsteigums.. bet nu neko.. darbiņš izšūts un ir pa smuko :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-