Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, jūnijs 09, 2013

Vasaras svētdiena nr-2

"Soma" 


Vasara... va-sa-ra!!!  
Man jau liekas ka daudziem vasara ir gaidītākais un īpašākais gadalaiks. Man jau nu noteikti. Es bieži domāju, ka labprāt saliktu savu vasaru burkā.. lielā.. trīslitrenē :)))  nu vismaz :))) Un tad es ziemā pavērtu un baudītu... ehh.. nu tā, ka smaidītu no sajūtām un laimes... 
 Jā.. es pat pagājušo vasaru vienā nelielā burkā metu pa sakaltušam ziediņam, lapiņai.. akmentiņam... lai būtu tā  "vasaras ievārījuma" sajūta. 
Šogad nolēmu taisīt bilžu dienas.. un izdomāju kā šoreiz un šeit būs par svētdienām.. un tas nekas ka kādā citā dienā būs sajūtu un piepildījuma vairāk..  es "krāšu" svētdienas bildes. 

Un tā nu šī ir otrā svētdiena ... 

Diena dienu nomaina pusnaktī :)) Jap.. arī es tur biju.. Madonas pilsētas svētku ballē. 


Sāk ziedēt peonijas...



.. arī jasmīni...


Pastkastes "koks" tika pie puķupoda.


Luīze mācās pļaut ar trimmerīti ... vecais nokalpoja, Šodien nopirkām jaunu, nu jāpadarbojas kamēr vēl līdz braukšanai ir 4 stundas laika...

... bet Luīzei nav laika ilgi pļaut, viņai jākārto soma, un visu laiku rēķina minūtes, kad tad beeeeidzot tas brīdis būs klāt....



turpina Jānis pļaut ceļmalu un secinām, ka ļooti prasās pēc kārtīgas renovācijas.. pēc Latvenergo uzdarbošanās... pat dzīvžogs pagalam....


pusdienām uztaisu ātros gurķus- sagriežu 4 daļās gurķus + sāls,ķipociņš.. parasti arī kāda dillē, šoreiz nav... saber visu celofāna maisiņā.. kārtīgi sakrata...pāris stundiņas un kārtībā... 


... mmm.. pa ātro un ir ļoti, ļoti garšīgi...


Jāizdzer kafijas krūze un jāvizina mani ceļotāji... 


Un tur nu nāk...un tiek nesta.. tā soma, kuras kārtošana bij dienas galvenais šodienas notikums...


protams, protams.. ka virtuālajai pasaulei ir jāzina, ka nu uz kādu brīdi Luīzes mājas būs šī košā mašīna.... 


... mums katram sava...


.. smuka strīpa...


... hmm.. soma...


.. hei.. manējā...


.. nu lai jau viņi brauc...


.. atbraucot uz savu māju, pat pārģērbjas...


.. nu tu neuztraucies... viss būs labi....


.. bučas... :))))) 


... "brāļi" ... no viena koka.. bet kur tas ceļš katram būs tālāk....


... ieskatījos...


atā.. uz pāris dieniņām...


un es laižu uz savām mājām...


.. var teikt, ka iru klāt un iegrāmatoju bildēs šo dienu... jauku, saulainu, skaistu... 



Vai tev ir kāda diena, 
kuras "garšu" tev gribētos saglabāt ilgāk ?

Sandra

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-