Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, februāris 06, 2013

Ne tikai sapņoju.....


... bet arī darbojos, lai taptu mans siltais deķītis. Un viss pamazām notiek... iedvesmai sava deķīša motīviem, es pirmos motīvus uztamborēju pati.. jā- pati savam deķītim :)) 
Un man būs deķis pat ar savu brošu :)))) Un kāpēc gan ne?! :))) 


Man ļooti patīk tamborētie deķīši no motīviem, tāpēc sev izvēlējos  motīvus tamborēt. Man tā gribējās :))


Darinu arī citām segām kvadrātiņus, bet tie vēl gaida uz fotosesiju.. tāpēc par tiem citreiz, bet arī manam deķītim pamazām top motīvi no dalībniecēm... Pagaidām gan varu ievērtēt bildēs, bet patīk...  Un te jau esošie motīvi manai segai. 


Segu darināšanai joprojām var pieteikties, jo nekas nesākas un nebeidzas vienā dienā. Par to var lasīt manā iepriekšējā ziņāMāra jau piesakās uz otro segu, jo jau ir uzdarinājusi 50 kvadrātus citām dalībniecēm pa vienu mēnesi, un kā saka- ko tik pa gadu nevar paspēt :))  

Šodien pasakaina ziema! - baudam....

 *  * ♥ *

Sandra

4 komentāri:

Anda teica...

Tev izvēlēta ļoti skaista krāsu gamma - reizē priecīga, mierīga un nedaudz pieklusināta, bet tomēr dzirkstoši koša :)

Inese teica...

Skaisti gan Tavi, gan Tev darinātie gabaliņi :)
... un beidz šito aģitāciju par pieteikšanos :D, tā jau grūti noturēties maliņā, skatoties uz šiem skaistumiem...

Sandra teica...

nu tajā brīdī man gribējās tieši tos toņus, kaut mežonīgi patīk ļooti daudz ...
piemēram šobrīd baudu balto krāsu- adu baltos kvadrātus, un ļoooti sagribējās sev vienkārši dabīgi baltu segu... bet tā jau laikam es dzīvošu visām krāsām līdzi :))))))

Sandra teica...

nu protams ka tā burvība ir katras krāsas daudzajos toņos... un par enerģētiku kas virmo, vispār nevar runāt.. tā segās būs kaudzēm :))

Runājot par aģitāciju, tā ilgs visa gada garumā : ))))) jebšu kamēr tikšu līdz segai... tā ka vai nu padodies un sāc jau laikus :))) vai ........................
Mums katram ir iespēja izlemt sev un savai laimei par labu.....izvēle ir vienmēr :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-