Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, decembris 19, 2012

:)

Nestāsti citiem par savām problēmām- 20% tas neinteresē, pārējos iepriecina.


 Šodien izlasīju šo teikumu un aizdomājos. Jā..... nu tā tas arī ir... Pat nežēlīgi, bet fakts...Ar to es nebūt negribu teikt ka man šobrīd ir problēmas.. es domāju, ka man ir ļooti piepildīta dzīve... ar visu ko- prieki, rūpes, jaunas apņemšanās, atteikšanās no iespējām... nu raibi... bet es to visu izdzīvoju kā nu māku....

Svinam dzīvi lai kāda tā būtu,
dzīvojam!  

1 komentārs:

olginaa teica...

Tiesa kas tiesa. Bet turēt sevī arī nevar, tad vispār var jumts aizbraukt.;( Bet kam to problēmu nav? Man šie divi pēdējie mēneši bija diezgan spraigi, vēl kā saldajā ēdienā tieši pirms svētkiem pazūd pirkums no eBaya... un ne pa mazu summu. It kā ierakstīts,un paraksts ir, bet nav mans un nav manā mājā ;( bet es vienalga gaidu svētkus ar svētku prieku un gaišām domām, ka nākošais gads būs NOTEIKTI labāks. Lai priecīgs svētku noskaņojums !

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-