Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, jūnijs 29, 2012

Mana bloga mākonis

Nu jau piekto gadu es rakstu šo blogu. Sāku ar to, ka sapratu, ka gribu pateikt kaut ko vairāk par savu krustdūrienā izšūto darbiņu, kā vien plika bilde bez komentāra. Tā nu sākās mana blogošana. Tad pievienojās pa kādam citātam, receptei un pamazām apauga ar tik dažadām tēmām. Jā, mans blogs nav par kaut ko vienu, jo kā jau nosaukumā es saku- manas pasaules... Un tas ir gan ar mazu adatu rokās, gan vairākām adot... gan virtuvē utt. 
 Ļoti bieži, ik nedēļu, saņemu e-pastā vēstules par savu blogu. Atļaušos dažas no tām šeit iekopēt.. vairāk gan tās kur nav lūgumi, vai jautājumi, bet gan viedoklis... Nu jā..  protams ka raksta jau tie, kam tas patīk.. kam ne, tie paldies Dievam klusē :))))  Bet gana daudz ir arī tādu vēstulīšu, kuras uzjautā visu ko, gan arī pasūta kādu izšuvumu.

# Paldies par Tavu blogu un tajā dotajām pamācībām kā veidot pīto lakatu. Sen vēlējos iemācīties un domāju kā tikt pie rāmja, kāds tas izskatās un kādi tad ir tie lielie skaisto lakatu radīšanas noslēpumi. Un izrādās, ka ir čakli, nesavtīgi cilvēki, kuri labprāt pamāca ar gudro padomu.
Mīļs paldies Tev par to.
Mēģināšu izveidot pavisam mazu lakatiņu, lai apgūtu tehniku. Vēl jautājums.Ja vēlos veidot tādu lielāku plecu lakatu, kādiem tad vajadzēt būt rāmja izmēriem (jo minēji, ka lakats no rāmja noņemšanas mazliet saraujas).
Sandra, lai Tev veicas arī turpmāk visos darbiņos!!!
Ar cieņu,
Solveiga :)
 
 
# Sveiciens,
pateicība par biezpienmaizes recepti. Tik garšīga un viegli pagatavojama! Paldies par jaukajām domām blogā, kas liek aizdomāties un priecāties par dzīvi:)
Lai Jums patīkams vakars un ar mīlestību pildīts katrs mirklis
Ieva
 
# Paldies par jauku mājas lapu.

Visa kā interesanta. Man arī patīk darināt lakatus uz rāmja. Katram sava krāsu izjūta un vienādu nav.
Cepšu biezpienmaizi, man arī patīk viss no biezpiena.
Iedvesmu, radošumu, veiksmi!
Sarmīte
 
# Labdien, Sandra!

Šodien atkal sameklēju Tavu lapu, "iegāju" paskatīties darbiņus. Tā es daru ik pa brītiņam,kad vai nu negibas strādāt, vai oma mazliet iebojājusies, vai vienkārši gribās paskatīties ko jauku,skaistu,lai sirdī un dvēselē miers un gaiša, patīkama sajūta. Paldies, Tev!
Ar gaišu sveicienu, Zenta.
 
# Labdien!

Rakstu Jums, jo mani ļoti pozitīvi uzrunāja Jūsu blogs. To atradu pavisam netīšām, meklējot biezpienmaizītes recepti. Taču vislielāko sajūsmu manī izraisīja Jūsu izšuvumi.
Tieši šodien no paša rīta prātoju, ka atkal derētu ķerties klāt tādai meditācijai kā rokdarbi, varbūt par izšūšanai, kā to senāk darīju. Bet lūk, tagad pusdienas laikā datorklikšķi mani aizveda pie tāda daiļuma. Paldies!
Agnese
 
Tie protams nav visi... bet ieskatam.. un jā, pēdējo komentāru par blogu saņēmu no savas Luīzes.
 
 Luīze nedēļu dzīvojās pie māsas Rīgā. No rīta ienākot virtuvē  Luīze saka- nu mammu, kāpēc tev blogā nav rabarberu plātsmaizes recepte??  Mēs gribējām izcept kā tu, izmeklējāmies- nav nu... Nu kā tā??? 
  Protams ka es uzreiz pretīm, ka nu internets pilns ar receptēm, ko ta raudāt... bet mana debese palika spītīgi pie sava.. :))) 
 Šo sarunu atceroties protams es smaidu.....

Un jā.. ko tad nu gribēju pateikt ar šo savu ziņu, jeb bloga ierakstu?? - vien to, ka nu blogs it kā pārsvarā ir par izšūšanu krustdūrienā, pa kādai receptei, lakatam, bet!!!! uztaisot bloga mākoni.. man pašai lika pasmaidīt, ka tie nu nebūt nav mana bloga biežākie vārdi :))))) 
Biežākais tomēr ir mīlestība...  Protams ka mani tas iepriecinā, jo tas ir pozitīvi.. un bez mīlestības taču nekas nevar ne notikt, ne pastāvēt...  Kā šajā ik katram zināmajā dzejolī ...

Bez mīlestības nedzīvojiet,
Bez mīlestības viss ir mazs!
Bez mīlestības dūmo krāsnis
Un maizi negriež nazis ass.
--------------------------
 Bez mīlestības nedzīvojiet,
Jo nav kas ņem un nav kas dod!

Imants Ziedonis


   šis ir mana bloga vārdu mākonītis..



Un kāds ir tavam blogam???? 
 Arī tu to vari noskaidrot šeit 


 
 
Mīlestības pilnu un jauku šo dienu!
 



4 komentāri:

Elīna teica...

cik jauks blogā rakstīto vārdu mākonītis!!!!
Man arī sanāca - nu tāds par "drusku tamborēta žirafe"tēmu:):)

Inese teica...

cik Tev fantastiski mīlestība dominē pār visu pārējo un cilvēks, skaists, dvēsele - burvīgs rādītājs par Tavas pasaules saturu :)))

Sandra teica...

es gan uzliku garāko vārdu iespēju ;) tā ka vārdu garuma izvēle arī izsaka to tēmu....

Sandra teica...

Paldies.,.. nu no īsajiem vārdienm jau sanāktu tikai: un, vai, bet, kaut, lai.,.. man tas likās nebūs īsti trāpīts.. tāpēc droši izvēlējos garāko vārdu virknējuma mākoni. To var rediģēt tai linkā pie opcijām.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-