Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, maijs 17, 2012

... strīpas, līnijas, jeb beks....

... ņemoties ārā ar dārza darbiem, kas man šobrīd ir iekrājušies, mēģinu atrast laiku arī pakrustiņot... Kaut nogurusi no zaru dedzināšanas, mēgināju kaut pa vienam diedziņam pa vakaram izšūt- laika ziņā tās ir 20 minūtes. Otram diedziņam, jeb vel kādām minūtītēm parasti nepietika spēka :)))) Bet nu daba iedeva atelpu.. pasmidzināja lietutiņš un tad nu gan es vienu dienu ķēru kaifu... šuvu.. šuvu... un šuvu :)))


Un tad man sagribējās sevi mazuliet palutināt :)) pasniegt sev kaut ko saldajā... un kas tas bij???- jā, jā.. strīpiņas, līnijas jeb beks.. nu pareizāk teikt bekstičs...mmm.. bilde pavisam pārvēršas pēc šī pasākuma :)) man ļooti patīk beku šūt... ļooti...



 Tā kā es jau minēju, šī shēma kopumā ir pilna ar kļūdām, dīvainībām utt... nevaru izdomāt ko darīt ar puķītēm. Konkrētāk- paraugbildē margrietas ir ar diviem diegiem šūtas bet shēmas aprakstā teikts, ka  bekstičs ir ar vienu diegu. Pamēģināju ar vienu diegu, un nevaru saprast, kā labāk... It kā ziediņi ar vienu diegu būtu maigāki, trauslāki, bet tad manuprāt zūd tas povela darbu rokraksts... un nu nevaru saprast- kā labāk ?!?!


Varbūt vari palīdzēt man izdomāt?

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-