Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, marts 18, 2012

- dienas teikums-

Parasta svētdiena... visparastākā.

Tikai šodien kaut kā vairāk kā citām reizēm gribas salikt pa plauktiņiem savas domas.

Pie gultas man ir sava vakara jeb nakts literatūra. Vakar ejot gulēt paņēmu vienu no Siņeļņikova grāmatām un atšķīru uz labu laimi. Pirmais teikums ko izlasīju bija-
Jūsu ceļam jānes jums prieks.
Un tā nu bij atbilde uz maniem jautājumiem vakardien visas dienas garumā. Palasījusi vēl pāris lappuses, jau ar iekšēju mieru slēdzu lampiņu ārā un padevos miegam.

Rīts nu nemaz tik mierīgs manās domās nebija. Gribējās lielāku pārliecību. Bet tas nekas- kas cits par mani padomās, pažēlos, sapratīs un pat novērtēs- ja ne es pati.
Parasti no rītiem mēdzu šūt (krustdūrienā). Un šobrīd domas jaucas, vai pabeigt kādu senāku, vai kādu kas plānā, vai vienkārši kaut ko šūt...... ar mežonīgu baudu. Tāda reti mēdz būt, bet ir. Par skādi manām vēlmēm mans printers ir atteicies ar mani sadarboties normālā veidā :( Parastā melnā vietā, printē zaļus kvadrātus... nu nezinu kāpēc viņš tā dara :)) bet nu viss kas notiek, notiek tā, kā tam jānotiek.... :)))

Pāris dienas atpakaļ interneta plašumoies atradu shēmu Lanartes zirgiem ar arāju. Man šim darbiņam ir komplekts, tāpēc diegi klāt (kā jau Lanartes dizainam) bez kodiem. Šujot šo darbu, kaut kur nokļūdījos, bij jājauc ārā.. Izārdīju, bet diegi nelietojami... un tā kā bij iztērēti visi.. domāju, kā atrisināt savu problēmiņu. Piemeklēt pēc paletes- man nav normāla parauga ... un tā mani zirgi nu jau oiiii ku ilgu laiku vienkārši stāv uz rāmja un gaida to laimīgo stundu... Un te! še-ku, re-ku.. shēma ar diegu kodiem :)) būs vien jāķeras klāt.

Nocilāju šodien shēmu, un man ir tāds niķis, aprakstīt visas shēmas lapas malas ar frāzēm.. nu kas ienāk prāta, jeb ko dzirdu pa TV , kas bieži skan fonā... Izlasīju un smaidīju- jap.. man šodienai atkal ir savs citāts jeb dienas teikums- 

-foto no interneta plašumiem- OK

Tu dzīvo! - tāpēc katra diena ir laba!

Es pat nezinu kur tas dzirdēts, vienkārši pierakstīts. Tāpēc jau es vecās izšutās shēmu lapas nekad nespēju izmest :))) Nu ko... man ienāca prātā doma, ka pa retam šeit blogā pierakstīt dienas frāzi, domu jeb teikumu. Dažreiz kādā blogā ieraugu kādu citātu un liekas- jā.. tas ir tas kas man šobrīd bij jāizlasa. Hei!- varbūt arī tu vari ieviest savā blogā dienas frāzi, citātu, domu, vai teikumu, ko tev šodien ir pateicis tavs mazais, bet saprātīgais bērns. Es zinu, ka viņiem nāk reizēm ārā tĀaaadas pērles. Dažreiz man Elīna zvana un stāsta Matīsa gudros teikumus. (Elīna piestrādā par auklīti trīsgadīgam puisēnam). Nu tie noteikti tiek kopēti no mammas, jo bērni jau vecāku spogulis, bet nu kur gan citus trīsgadnieks savu auklīti tā var mācīt, sakot-
Kā ir, tā jādzīvo .
                           Ieklausīsimies ...
                      Lai laba diena!


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-