Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, novembris 04, 2011

Zeķe top... top...

Kā jau minēju te pāris ziņas atpakaļ, tad man šobrīd no lielākajiem darbiņiem top ziemassvētku zeķe..  hmm.. diemžēl tik pirmā.. bet nu nekas...   viss notiek.. Līdz ziemassvētkiem ļooti ceru trīs zeķes izšūt... bet nu parasti jau ir tā - pasaki tiik skaļi savas vēlmes.. un tas noteikti nenotiks :( Vismaz man pēdējā laikā tā tiešām ir :( bet nu nekas.. notiek tas kam jānotiek, un arī, kā saka- viss kas notiek, notiek uz labu :))
Zeķi šuju needlpointā, jeb latviski runājot gobelēndūrienā.. un vel precīzāk- slīpajā pērļu dūrienā.


 Šujas ļooti ātri ;)) ja tikai šuj protams :)))  precīzāk, ja tam ir laiks. Tad nu tik tālu nu ir mana zeķe. Man liekas ka trešā daļa ir izšūta.. vel jau arī gana daudz bekstiča būs... Mēģināju nofočēt uz baltas lapas, lai var saprast kur izšūts un kur ne. Šujas uz tādas retas un cietas krāsotas kanvas auduma. Brīžiem i nevar saprast to krāsojumu, jo vietām ir ļooti bāls.. bet nu aptuveni jau kaut kas paredzētais ceru ka taps :))

Labi...
 Lai jauks vakars.. .
un es dodos šūt tālāk savu zeķi :))

1 komentārs:

Inga teica...

Tik mīlīgs, omulīgs sniegavīrs! :)))) Tas, kuram tiks šī skaistā zeķe būs ļoti laimīgs! :)))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-