Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, oktobris 23, 2011

man ir savi eņģeļi.....

Mēs katrs esam eņģelis, tikai ar vienu spārnu.
Un lidot varam,
kad cieši apskaujam un apmīļojam
mums līdzīgu būtni.

Lučiano de Kreščenso



 Nu re!- nepagāja ne gads, kā eņģeļi pabeigti. Man šis darbs pašai ļoooooooti patīk...  šuvās ļoti raiti, pat pēc saviem pierakstiem skatoties varu pateikt, ka pēdējā dienā pie šī darbiņa pavadīju  bik vairāk kā 8 stundas.. tas nu man ir rekords :)))  bet kopumā bija to vērts. Šo darbiņu  man dikti gribējās  pabeigt līdz 14 februārim, nesanāca..... pie vainas, jeb iemesls nebija ne slinkums, ne tamlīdzīgi.. bet gan nopietnas veselības problēmas....... bet uz 15. septembri (kāzu gadadienu) gan man izdevās :))
Šie ir otrie šūtie eņģeļi, bet pirmie kas būs manā mājā pie sienas..  ceru ka beidzot sākšu darbus arī rāmēt, citādi, jau kauns paliek- aicina izrādīt darbus, un man nav sarāmēti- sanāk atteikt :(


Nostiepta darbiņa izmēri ir 45x37cm. Nostiepu šoreiz bez sintepona, jo  audums uz kura šuvu noteica visu.. viss spīdēja cauri, arī skočs ar ko biju pielīmējusit sinteponu.. tāpēc šoreiz no tā atteicos.

Vervaco dizaina eņģeļus izšuvu no komplekta.
Šūts uz kokvilnas.. nezinu kā to saprast, bet man jau liekas ka tas pats lins vien ir.. bet nu.. 
20 toņu diedziņi 
 pie ši darbiņa dīdot adatiņu lai veidotos krustiņi- pavadīju 84stundas un 45 minūtes.
 Nu spriediet paši, tas ir daudz, vai maz??

 Man patīk šis darbs, un es mazuliet lepojos ar šiem saviem eņģeļiem, kaut gan  šis nav nedz grūtākais, nedz lielākais no maniem darbiem... Laikam šobrīd mīļākais :))

 

2 komentāri:

Daiga teica...

man izskatās, ka otra ir tauriņmeitene, ļoti smuki!!!
un priekš manis 84 stundas krustiņā ar vai bez minūtēm ir milzum daudz :D bet tāds rezultāts attaisno 'līdzekļus' ;)

Inese teica...

skaists, sirsnīgs darbiņš, mīļi enģelīši - lai sargā laulības ostu daudzām citām kāzu gadadienām :)))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-