Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, oktobris 13, 2011

Baktuss

Man kā jebkuram cilvēkam pēkšņi sagribas kaut ko :))))) Šoreiz tas ir padīdīt garākas adatas. Patiesībā jau esmu sākusi tās dīdīt pāris nedēļas atpakaļ, iesāku adīt Luīzei vesti, bet par to citreiz. Šoreiz par tādu populāro šalli kā baktuss.
 Izdomāju ka gribu, vajag un miers..
 Pameklēju goglē un uz priekšu- mājās šādā tāda dzija ir, adatas arī, un ko gan vairāk vajag?  Un tad nu pie lietas... Baktuss ir trijsturveida šalle... Nu jā, nosaukums man arī ( kā daudziem) vairāk atgādina kaktusu :)))) bet nu kaut kur lasīju, ka tas  tulkojumā (nez tik kādā) nozīmējot baktērija  :))))) jo šī baktērija inficējot visus  kas māk elementāro labisko valdziņu izadīt .  Ka šī baktusiņu adīšana esot lipīgs process. Nu aiziet? Parastais jeb klasiskais baktuss ir vienkārš labiski adīts trīstūris, ko ērti lieto kā šalli. Nu kam tas liekas par vienkāršu, tie nu izpaužās rakstos un tamborēšanā. Bet patiesībā, lielu efektu var panākt ar tonētajām jeb raibajām dzijām, ar garām pārejām. Tādas man arī ir krājumos, bet šoreiz es izvēlējos tumši violetu, vienkrāsainu- es gribu pa vienkāršo :))))

Uz priekšu-
~ uzmetam 4 valdziņus
~izadam 3 rindiņas labiski
(adam tikai labiski- tas nozīmē ka raksts veidojas  labiski-kreiliski-labiski)
~ 4 rindiņā pieaudzējam vienu valdziņu (pēc pirmā noceltā valdziņa izadam jaunu valdziņu no pārstaipa -tātad +1)
~ tā arī adam, katrā ceturtajā rindiņā pieaudzējam pa vienam valdziņam
~ adam līdz vidum, trijstūra platākajai daļai (parasti to ada 30-35cm platu, bet tas jau katram individuāli, pēc gaumes un patikas)
~tad tieši tādā pašā veidā ik pēc četrām rindiņām noraujam vienu valdziņu.
 ~ jāpiebilst ka valdziņi jāpieaudzē tikai vienā adījumā malā, lai viena mala paliktu taisna, otra veidotu trijstūri.

Piebildīšu, kad nu jau uzadīti divi baktusiņi- platākajā vietā man ir 64 valdziņi, un noteikti neaizmirsīsim pēdējās trīs rindiņas izadīt tikai četrus valdziņus ( tā pat kā sākumā) ...


Tieši pašā sākumā tās malas laikas ka nevar atšķirt un lai nejuktu, es vienkārši piesēju baltu diedziņu- tagad zinu, ka valdziņi jāpieaudzē tikai tajā pusē ;)


un tagad pieredzjušās adītājas smīkņās, bet nu štrunts... man tā ērtāk... atkal, lai man aizskatoties TV nejuktu, katrā adatas galā kur pieaudzēju valdziņu- aizkabināju saspraudi... tā es ērti un ātri zinu, viena reizē man jāpieaudzē, nākošā reizē, adījuma šinī malā man ir vienkārši tikai jāizada. Pa adīšanas forumiem neklejoju, noteikti ir šim pasākumam- atzīmēšanai ir kādi speciālie štrunti.. bet nu man arī šādi likās gana ērti, palocīju saspraudes bik vaļā un aiziet. Man pietiek ar piecām saspraudītēm, katru reizi kad jāpiekabina jauna, ņemu to kas man ir zemāk.. un tā es viņas pārkabinu pamazām uz augšu.. būtībā jau pietiktu ar trim, bet nu man patīk skaitlis pieci :))))))


Nu re.. gandrīz līdz pusei esmu jau tikusi.. bilde gan tāda neveiksmīga, bet nu nekas. Piebildīšu, ka ka sāku vakar vakarā, šorīt nofočēju cik tālu esmu tikusi. Domāju, ka šovakar pabeigšu :))

Tad nu līdz rītam ;)

2 komentāri:

Unknown teica...

šovasar nepabeigsi, jo ir jau rudens.. laikam nepamanīji, cik ilgi esi adījusi :D

Sandra teica...

es uzrakstīju pareizi.. šovakar... tev izlasījās nepareizi :(

bet atzīšos- vel nepabeidzu.. drusciņ vel palika.. gan rītvakar pabeigšu :))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-