Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, septembris 02, 2011

Mīlestības gramatika

Nominatīvs - es tevi mīlu
tik ļoti, ka uzziedēju.
Ģenitīvs - man tevis trūkst!
Tikai tagad to saprast spēju.
Datīvs - man lemts atrast tevi,
kaut ceļš ved pret rietu.
Akuzatīvs - tu meklēsi mani,
lai kopā mēs ietu.
Instrumentālis - ar mani tev būt!
Vai jūti, ka saucu?
Lokatīvs - manī krāsu tik daudz!
Tavā sirdī tās jaucu.
Vokatīvs - es tevi mīlu!
Saki, ka to dzirdi!
Atsaucies! Es rakstīju tev
un mācīju savu sirdi.

/wnk.Laimdota/


4 komentāri:

L. teica...

Āāāā.. cik ļoti skaists dzejolis!

Elīna teica...

ļoti skaisti....man arī patīk!
Ja tā ir tā pati Laimdota, tad mēs reizēm aprunājamies, par bērniem, par suni...vienkārši tāpat:)

Sandra teica...

dzejoļus pamanīju draugos- domubiedros.. atļaušos te ierakstīt, ka tie ir Laimdotas Vištartes (Zvaigzne) dzejoļi. Parakstīti tie ir ar wnk Laimdota. Un dzeja tiešām ļoooti skaista, ka es nevarēju atturēties pāris neierakstot blogā... vienkārši tāpat... bez komentāriem, paskaidrojumiem... jo katrs dzejolis runā pats par sevi... Viņas dienasgrāmatā to ir simtiem... protams ka esmu izlasījusi tikai mazāko daļu :))

Laimdota teica...

Jā, šis ir mans dzejolis. Un šeit dziesma ar šiem vārdiem. Izpildītājs un komponists saldenieks (tāpat kā es) Ojārs Ulmanis, aranžējis Zigurds Turss.
http://www.youtube.com/watch?v=vwceOh2SPEY&list=TLS3TlfoAxUqv-jT-gHWuZwHCI__tmI9AB

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-