Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, jūlijs 30, 2011

-ļooooooooti patīk-

Es nu lielos, ko šodien saņēmu dzimšanas dienas dāvanā no Ilutas.
 Ak vai- man patīk, patīk, ļooti patīk :))
 šodien Iluta uzzvana, ka pēc stundas būs Madonā, ak vai..  a man laika ir tā kā ir... palaidu Luīzi paciemoties uz Ranku :))  bet nu tikko palaidusi bērnu, 5 minūtes ielelpai un Iluta bij klāt.. es pašķielēju jau uzreiz maisiņā, un sapratu- nespiedzu, bet ai kā būtu varējusi... nokaunējos jau arī no Iltas vīra- padomātu, nu galīgi nenopietna sieviete :D
Atbraukusi mājās, neizkāpusi no mašīnas, ka ziņķarīgs bērns ielūkojos atkal dāvanas maisiņā... ak vai, tik daudz pārsteigumu .. pamanīju vēstulīti- izlasīju.. man bira asaras kā pupas.. vēstulīte bij tik vienkārša, bet mīļa, tik jauka un sirsnīga... pasēdēju, ievilku elpu.. un sapratu, jāatliek ieplānotais uz kādu laiku, jāfocē un jāpastāsta Jums...
UN ko tad es saņēmu dāvanā?!- jau pamanījāt, protams.. skaistu tašiņu ar pū-cī-tēm!!!!!  un vel klāt atstarotājs-broša pūcīte :))  grāmata par eņģeļiem, un Inese Ziņģites disks ar viņas dzīves pieredzi ;) kartiņa un klāt vel vēstulīte...



 Jūs taču man piekritīsiet, ka dāvana ir vienkārši bur-vī-ga!!!
Katra lieta ir īpaša un ar stāstu kāpēc pievienota dāvanai.. un tas ir nu TIK!! īpaši, ka mīļāk nevar nemaz būt....
 Paldies Iluta.. tev izdevās mani pārsteigt un iepriecināt līdz saknēm :))
PALDIES!!!!

4 komentāri:

Unknown teica...

ou jē! Tik feina dāvaniņa :) tiešām jauki!

Elīna teica...

cik burvīgas pūces!

Inga teica...

Riktīgi foršā dāvaniņa! Tās pūcītes ļoti feinas:)))

Inese / Deziderija teica...

ah jeee, kaads skaistums Tev ticis...apskauzu ( labaa noziimee :) ).... man atliek tikai skatiities un siekaloties, jo pasai pakrustinjot vairs taa nesanaak kaa agraak, lai ar taaaa gribas.....

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-