Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, jūnijs 22, 2011

komentēšana :(


Man vajadzīga palīdzība :(  Pati laikam esmu žirafe, kura problēmu sapratīs pēc gada :D Komentārus varu ierakstīt tiekai savā blogā, citur nē :( Vai jums arī tā ir? vai ir bijis? kas jādara lai šito ķibeli novērstu... Varbūt man tā vienīgajai??- kaut gan, nē.. vienā blogā klejojot šito biju pamanījusi ka tekstā kaut kas bij minēts, ka nevar komentēt... šī ķibele man ir jau gandrīz mēnesi :( gribēju ielikt savā blogā izlozi ar mazu dāvaniņu( iepriecināt jūs, savus bloga sekotājus, lasītājus) , bet ja nevar normāli pievienot komentārus, tad zūd jēga .. Bet varbūt šī problēma tik man vienai??
 Būšu pateicīga par atbildēm ;)
ja ne šeit, tad uz e-pastu liizina@gmail.com

 Urāaaa!!!
pateicoties Helai,
mana problēma atrisināta..
paldies, paldies, paldies ;)
 ja arī tev ir šī problēma, ieskaties komentāros ;)

14 comments:

Sandra Spu teica...

Es ar savu draudzeni pievienojamies žirafes pulciņam, jo arī manā blogā nevar uzrakstīt komentārus. Mēģinu tagad tev nosūtīt ši ziņu, redzēs, kas sanāks....

Hela teica...

Man bija šāda problēma. Nezinu, vai vaina ir tieši tur, bet ielogojoties es vairs nelieku ķeksīti pie "Pierakstīties uz ilgāku laiku", katru reizi jāievada parole, pretējā gadījumā met ārā. Bet varbūt es kļūdos...

Sandra teica...

Hela
paldies par ieteikumu... es pati ieķeksējusi tiešām nebiju, jo šo datoru blogojot lieto arī mazā meita.. bet pati brīnijos ka nu kādu laiciņu man neprasa paroli... varbūt tiešām tur tā vaina .. iešu izmēģināt ;)

Sandra teica...

Hela
tu iri zelts... beidzot man strādā ... urāaaaa!!!!
beidzot varēšu pateikt savas domas citos blogos par skaistajiem darbiem :))
Paldies, paldies... paldies....

Hela teica...

Man prieks :)

Es jau arī kādu mēnesi mocījos, jo nevarēju iekomentēt. Un tad методом тыка atklāju "vainu". Nodomāju, ka tas tikai maniem datoriem (no kuriem es eju iekšā) tā ir, bet, redz!, tas nostrādā arī citiem.
Tagad varēsim atkal komentēt. :)))

Klēra teica...

Sandra, man arī tā pati vaina kas tev un vēl arī citiem. Nu jau labu laiku nevarēju ierakstīt komentāru nekur. Nezinu vai tiešām vaina tai ķeksīti, jo šorīt pirmo reizi uzķeksējot pie tevis uz "ierakstīt komentāru", man izleca pierastais bēšais logs, kad varu ierakstīt komentāru, nevis tāds, kad jāielogojas. Man pat neko mainīt nevajadzēja. Varbūt viņi paši beidzot to problēmu novērsuši. Lai vai kā būtu, gribu cerēt, ak arī turpmāk izdosies ierakstīt komentārus tur kur ir vēlme to darīt.
Bet likšu aiz auss Helas ieteikumu, ja nu kas.

Sančita teica...

urā, es arī esmu atrisinājusi šo problēmu, paldies!

Sandra teica...

es šorīt pirms likt šo ziņu jau izmēģināos visādi.. tad metu kaunu pie malas un atzinos publiski, ka esmu žirafe, kas kaut ko blogos nesaprot...
un man tiešām bij Helas variants :))
es priecājos, jo tas patiesībā neprasīja nekādas pūles... un man jau bij aizdomas, ka mana problēma ir kaut kas traki parasts... ka kaut kur kaut kas jāķeksē, vai jāizķeksē...

nu visus blogus vairs neapskriešu, kur biju pa 4-6 reizēm cītīgi mēģinājusi iekomentēt.. bet nu uz priekšdienām.. ju-jū... varēšu atkal neklusēt :D
jo komentāri ir sava veida saziņa.. jo citādi, tu liec tās ziņas, un tā i nesaproti- vajag, nevajag.. patīk, nepatīk.. rakstīt, vai nerakstīt....
tā ka paldies tiem kas komentē, paldies tiem kas atraksta uz e-pastu, un tādu nav maz..
paldies visiem kas komentē ...

Sandra teica...

Sančita
nu dulbults Urā! jau skan skaļāk ;)
laba sajūta.. ehhh.. cik maz vajag.. lai būtu prieks par kādu nieku...

Inese teica...

Šis pasākums izskatās kā tai anekdotē par blondīni, kurai mašīna salūzusi pusceļā, kad tai pa telefonu dod instrukcijas: "dvorņikus pacēli un nolaidi? Jā. Pa riepu iespēri? Jā. Un nelīdz? Nē. Tad gan laikam kas nopietns..."
Atzīstos, ka šitajos tehniskajos labirintos arī esmu parasta blondīne :) Viss ir labi, kamēr darbojas. Tikko kaut kas misējas, tā esmu mērenā frustrācijā, jo nezinu ko iesākt (izņemot datora pārstartēšanu neko citu izdomāt nespēju :D)
Viss labs, kas labi beidzas :)))
P.S. Sandra, lūdzu noņem ķeksīti arī pie vārda pārbaudes komentāriem - šausmīgi besī, ka katru reizi jāraksta tās bezjēdzīgās burtu virtenes :(

Sandra teica...

Inese
ķeksīti noņēmu... nu man nelikās tas traki sarežģīti, bet ērtībai kālab ne.... ;)
- Patiesībā blondīne neesmu, blogoju jau kuro gadu, un parasti blogu jaunumus izkožu, pielietoju utt. bet nu šoreiz nesapratu kur vaina.. - labi- esmu blondīne :)))
Bet es jau pieļāvu variantu, ka ar šo jautājumu tāda izskatīšos :)))

Sandra teica...

man jau liekas, ka labāk uz dienu muļķe, blondīne.. vai kā citādi, nevis uz ilgāku laiku... kad tā i nesaprastu, kas par vainu ... :)))

Agnese teica...

Es komentarus varu ierakstiit tikai uzlecošajos logos, kur pa taisno diemzheel nevaru :(

Sandra teica...

Agnese
Kā tas ir uzlecošos logos?
patiesībā blogu stēmai ir trīs varianti, kā bloga īpašnieks izlemj savu komentārus pievienot.... jeb komentāru veidlapas izvietojums.... un tad ir variants, ka ir iznirstošais logs.. ja tā, tad tur tu neko mainīt nevari- tā ir bloga īpašnieka gaume... man piemēram ir ieķeksēts- pilna lapa....

tas ir tad ja es tevi sapratu, a varbūt tev ir cita problēma.. ko pārpratu...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-