Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, jūnijs 11, 2011

Avīžu slejās...

Tā nu sanāk, ka kādreiz jau arī avīzēs uzraksta par izšūšanu krustdūrienā (pareizāk būtu teikt, vismaz manā ziņā ir, ka vienreiz esmu piekritusi, 7x atteikusies.. tai skaitā esmu atteikusies pat fimēties LTV1 ziņām).  Bet nu par to kas ir-šodienas Madonas reģiona ( oi ku dīvaini skan)  avīzītē "Stars " ir intervija ar mūsu krustiņsoni Gundegu :))  nu jā.. es arī esmu pieminēta ;)) un par to paldies Gundegai .. patīkami ....

 Un tas kā mēs ar Gundegu sapazināmies bij gluži vienkārši. Viņa mani bij paskatījusi draugos.lv, pēc intervijas Madonas novada vēstīs pagājušā gada martā ... tā tas mums sākās... pēc šīs intervijas mums vel ir piepulcējusies Vita (kuras dvīnītēm šuvu tīģera motīvu) ...  te pērnā intervija.. ( piebildīšu, ka tā notika sarakstes veidā un dažas lietas no manis teiktā ir izmestas, cits palabots.. piemēram- es nekad nesaku - zirdziņi :))) )

Madonā nu jau mūsu ir daudz :)))) nu tā man gribas teikt... te uz vietas esam četras... protams ka mūsu bariņā ir tikpat kā vietējā Dace ( ar saknītēm no Cesvaines) varam kopā tusēt, ko arī daram.... nesen pie Gundegas baudījām ķiršu ziedu lietu.... ak vai kas viņai par ķiršu dārzu... tā bij kolosāla pēcpusdiena... kā manējie smējās... mazo vairāk kā lielo, jo tusējām ar bebučiem Ilze ar Valteru un Jānīti, Vita ar visām četrām atvasītēm.. un mēs ar Gundegu... lielo bērnu mammas :))))
 Nu ko... zinu ka Gundega mūs gaidīs uz ķiršu laiku.. lielākā barīņā...  super.... mīļš , mīļš paldies Gundegai.
 Pērn mēs baudījām Ilzes viesmīlību, šogad Gundegas.
Paldies Gundega, ka tu esi tāda kā esi- forša un ļooti jauks cilvēks. 

Tiekamies ķiršu laikā ar spainīšiem . 

Lai jauka diena!  

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-