Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, maijs 23, 2011

Zied ābeles un .......

................es šuju Lanartes ābeļziedus. Noteikti ka ābeles ātrāk noziedēs kā es pabeigšu šo darbu.. varbūt gatavu varēšu fočēt kopā jau ar āboliem :))) jo tik ātri man šis darbiņš nemaz nešujas.


 Tagad, kad esmu bik pašuvusi arī kādu tumšaku toni- nu tad beidzot redzu ko šuju... citādi ļooti nogurdināja sākums- šuj un nekā nav :)))) 

Joprojām iezogas pa mirklim doma- varbūt vajadzēja ņemt citu audumu, bet ko ta vairs ... + vel pamanīju ka man audums ir brāķis.. pārgriezti diedziņi.. bez maz vai caurums :(  bet tas nav izšuvuma vietā...

 Tā nu man iet.... pamazām.....
Baudiet ābeļziedu laiku.. tas ir pasakains....




 Ps. komentāra vietā- paldies par labiem vārdiem, bet šī darbiņa process galīgi neiet pie sirds... un tāpēc darbiņš noteikti atkal tiks nolikts maliņā:(
 nezinu kāpēc nevaru pievienot komentārus :(

2 komentāri:

Daiga teica...

Kāds skaistums top! Ābeļziedu laiks jau garām, bet Tev vēl ilgi rokās ābeles ziedēs... Raitus krustiņus!

Karina teica...

Vai-vai-vai, kāds skaistums! Gan krustiņos, gan dārzā. Pilnīgi elpa aptruka...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-