Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, maijs 18, 2011

Līdz ausīm ceriņos :))

Tā nu gribētos teikt :)))
Jo! esmu uztaisījusi lakatu- pašā ceriņu plaukumā, reibonī :)) tā kā man pie mājas šie košumkrūmi lieeeelā vairumā, tad nu bez ievērības es viņus nevaru atstāt :))
 Kaut kad šuvu adatu ķusīti ar ceriņiem, nu tiem par godu lakats ;)
Pagājušajā sestdienā bij tirgus... un man tak ar vajadzēja :)) nopirkt atkal kādu krūmu..šoreiz nopirkām vienu ķirsi, ērkšķogas un jāņogu :)) BET!!- pateicoties vējam, lietum un vispār nemīlīgajiem laika apstākļiem es nosalu.. un ne pa jokam :( Satiekot Judīti apskaudu :))) (pozitīvā nozīmē) ka viņai ap kaklu bij lakatiņš.. un tieši tad es izdomāju, ka man ar vajag :)) kaut i plāns tas mētelītis un biezs dzijas lakats nepiestāvētu... man jau bij vienalga .. ka tik būtu siltāk :)) tā i nosmēju- ka taisīšu es ar beidzot sev lakatiņu :))


Man ir violēts plānais mētelīts, ko mēs ikdienā saucam par kurtku :))) un tumši violeta soma..
Salasiju visas violeto toņu dzijas.. saliku lielajā groizā un sāku tīt lakatu- bez raksta, noteikumiem utt. vienkārši raibu no visām malām :)) Uztinu pa divi diegi, sākumā domāju- oiiii.. būs slikti... plāns un nekāds... bet jau tikusi ar šūšanu līdz vidum- sapratu- būs labi :))

Ārā līst lietus.. brīžiem gāž lietus, bet ceriņu smaržu jau tas nemaina... nogaidījusi kad mazāk līst, es gāju piegriezt ceriņus :))  ienesu istabā..mmm...šuvu lakatu un baudīju smaržu...mmm..  pa feino :))
 Šorīt ceriņi vāzē joprojām smaržīgi, visa isataba ar vieglu reiboni ... Bet ārā jau spīd spoža saule, vienīgi vējš tāds nopietnāks...
 Un tā es šorīt pabeidzu lakatu, nobildēju savos ceriņos un zinu kādu lakatu gribu nākamo :))))
Atzīšos, jau pat dziju nopirku :)) Nu tik drīz tā ieplānotā lakata nebūs, jo kāds cits jau ir uzstiepts uz lielā rāmja- pie kura diemžēl man tā pagrūtāk darboties, bet nu gan jau...
Vēlmi un gribēšanu jau tas nemaina  :))

Ieelpojiet to pasakaino ceriņu smaržu ;)
un
Lai Jums jauka un piepildīta diena!

7 komentāri:

Inga teica...

Ļoti, ļoti skaisti! :)))

Sandra teica...

Inga
paldies par vērtējumu ;) Man ar patīk...

Anda teica...

Kolosāls. Un tik silts izskatās :)

Elīna teica...

Cik tev skaisti sanāk! Ritīgs ceriņu lakats!

Sandra teica...

paldies...
ir, jau arī ir silts.... ja vel to ceriņsmaržu varētu piekabināt pie lakata :D tad būtu pavisam labi :D

Ieva teica...

šis superīgs!!! Un tās krāsas.. mmmm..... :))

Klēra teica...

ooo nu šis ir dievīgs. Riktīgi manās krāsās. Un tās krāsu pārejas.... Ļoti skaiti! Tu nu esi riktģi roku piešāvusi.

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-