Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, marts 12, 2011

Pūce, cīrulis... vai tomēr balodis??

Jā.. man patīk putni, nevis suņi vai kaķi... Kaut gan regulāri pērku kaķu barību saviem 5 kaķiem laukos :))) kurus nu jau visi citi uzskata par maniem :)))
 Man ļooti patīk šīs krāsainās izšūtās, gan adītās, gan filcētās pūces... nu ļoooti... -kapēc?? tāpēc ka viņas ir krāšņas, košas.. viņas ir skaistas, ļoooti... datorā pievilkts milzum daudz ideju par pūču tēmu, bet realizētas nav nevienas.. nu labi, diviem darbiem shēmas izprintētas- pat diegi uz audumiņiem guļ bet tā i stāv kaudzītē man te uz galda... mani pirksti joprokām neklausa smalkajai adatai :((( tā jau būtu tapis ne tas vien... ir traki skumji, bet nu jā.. laikam man ir iedots atpūtas un pārdomu laiks... es jau veseļojos, braukāju kā tāda ome uz špricēm, bet pagaidām bez rezultātiem :( bet es zinu... ceru, ka viss mainīsies uz labo pusi tūlīt, tūlīt ;) ( cenšos domāt pozitīvi cik nu varu)

Dievinu putnus.. jo krāsaināki, jo skaistāk... ( tas ir par stilizētajiem putniem) dzīvē tie ir interesanti un skaisti visi tādi kā ir.. bet izšuvumā patīk ja ir nevis pelēka pūce, bet zila ar zaļam rūtiņām :))))  nu gan pateicu??  bet tāda man te uz galda stāv shēmiņa ;)

bet ne par to es gribēju šodien pateikt... šonedēļ vienā ikmēneša žurnālā pildīju testu, kas tad es esmu par putnu dienas ritmā ... un es nu nimaz neesmu pūce.. bet gan cīrulis :))
 bet vienalga prieks ka šis cilvēku dienas ritms ir salīdzināts ar putniem...

 un kas tu esi par putnu??? vai zini??


 ieguglējot var atrast kaudzi ar testiem... te vari izpildīt un salīdzināt vairākus


bet varbūt kāds nav ne pūce, ne cīrulis, bet gan balodis???

 Neliels tests-  pūce, cīrulis vai tomēr balodis ;)

1.Tev ir jāstrādā fiziski grūts darbs vairākas stundas. Kurā laikā to ieplānosi?
  • 8.00-10.00 - 1 punkts
  • 11.00-13.00 - 2 punkti
  • 15.00-17.00 - 3 punkti
  •  19.00-21.00 - 4 punkti
2. Kā tu no rītiem celies?
  •  vienā laikā katru rītu pamostios bez modinātāja-1 punkts
  •  lieku modinātāju, bet bieži vien esmu jau augšā, pirms tas zvana-2 punkti
  • atlieku modinātāju vairākas reizes uz 10 minūtēm- 3 punkti
  • ar visu modinātāju bieži vien aizguļos un nepagūstu laikā- 4 punkti

3. Kurā laikā tu labprātāk izvēlies sportot?
  •  no rītiem- 1 punkts
  • pusdienas laikā- 2 punkti
  • vakaros- 3 punkti
  • brīvdienās- 4 punkti
4.Ko tu dari vakarā, ja visu dienu esi intensīvi strādājusi?
  • neko neieplānoju vakaram un jau laikus deviņos eju gulēt- 1 punkts
  • skatos filmu, kamēr aizmiegu ap kādiem vienpatsmitiem- 2 punkti
  • ieplānoju kādu mazu darbiņu un pēc pusnakts dodos gulēt- 3 punkti
  • ieplānoju intensīvi strādāt arī naktī, lai no rīta kārtīgi izgulētos- 4 punkti
5. Pēc ieilgušas ballītes otrā rītā tev agri jāceļas. Kā tu jutīsies?
  • piecelšos tajā pašā laikā kā parasti- 1punkts
  • celšos kā parasti un mēģināšu pagulēt pa dienu- 2 punkti
  • būšu miegaina un vakarā ātri došos gulēt- 3 punkti
  • nekas mani nedabūs augšā ātrāk par pēcpusdienu- 4 punkti
6. Kāda apetīte tev ir no rītiem?
  • pēc pamošanās gribas uzreiz kārtīgi pabrokastot- 1 punkts
  • pirms dodos ārā no mājas uzkožu- 2 punkti
  • pietiek ar kafiju vai tēju- 3 punkti
  •  no rītiem neko nevaru ieēst- 4 punkti

Saskaiti punktus un noskaidro, kas esi- cīrulis, balodis vai pūce?

Cīrulis: 6-11punkti

Aptuveni 10-15% cilvēku ir cīruļi. No rītiem bez modinātāja vari piecelties vienā un tajā pašā laikā, esi moža. Rīti ir tavs aktīvais laiks, kurā vari ieplānot intensīvu darbu. No rītiem tev iešaujas prātā vairāk ideju un tu rodi risinājumus.Lielāko daļu no saviem dienas pienākumiem tu jau esi paveikusi līdz pēcpusdienai.Arī darbā tu ierodies viena no pirmajām. Ja nodarbojies ar kādu sporta veidu, plāno to dienas pirmajā pusē, jo tad varēsi gūt no tā prieku un enerģiju, kamēr vakarā tas tevi tikai nogurdinātu. Tava svarīgākā ēdienreize ir brokastis. No tām tu gūsti enerģuju visai dienai, tādēļ gādā, lai tās būtu pilnvērtīgas. Vakari parasti paiet mierīgi, un tu ātri iemiedz. Neplāno vakaros nekādas svarīgas sarunas un citas nodarbes, jo būsi kašķīga vai arī jutīsies diskomfortabli un darāmo paveiksi nepilnvērtīgi.

Balodis: 12-17 punkti

Aptuveni 60% cilvēku ir baloži. Tu gana komfortabli jūties gan no rītiem, gan vakaros. Tomēr nevari piecelties pārmērīgi agri, ne arī pārāk ilgi vakaros palikt nomodā. Tavs aktīvais brīdis ir pusdienlaiks, kurā paveic lielāko daļu savu pienākumu. No rītiem celies mierīgi, noskanot modinātājam, un pēc rīta dušas un brokastīm esi pamodusies un gatava doties ārā no mājas. Ap pusdienas laiku un pēc kafijas tases esi pavisam moža un tajā laikā arī plāno savus svarīgākos darbus. Tev ir paveicies, jo vajadzības gadījumā vari piecelties agrāk no rīta un tāpat vari arīaizkavēties ilgāk kādā ballītē, no tā neciešot otrā dienā pārmērīgu miega badu. Vakaros līdz pusnaktij spēj darboties un tad paliec miegaina. Gulēšanas laiku izvēlies pēc savas noguruma pakāpes. Ja jūti, ka diena ir bijusi pārāk spraiga, dodies gulēt. Savukārt pārāk agri nav vērts iet gulēt, jo gluži vienkārši nenāk miegs.

Pūce: 18-24 punkti

Aptuveni 20-30% cilvēku ir pūces. No rītiem tu vēlies, lai visi liek mieru. Kad zvana modinātājs, tev mēdz būt sajūta, ka tikai nupat esi aizmigusi. Tava organisma ritmam piemēroti ir aktīvie vakari. Agri no rīta tu jau pamosties īgna, bieži vien neko nevari ieēst, organisms pretojas, un labāk sajūties tikai pēc pusdienām. Vakars ir tavs produktīvais laiks. Aktīvā smadzeņu darbība neļauj tev iet agri gulēt. Bieži vien tieši naktī tev iešaujas prātā idejas un tu atrodi risinājumu sarežģītām situācijām. Rītos parasti tavas darbības nav produktīvas un tu nespēj nekam īsti pieķerties atšķirībā no nakts, kad esi aktīva. Tev svarīgi ir kārtīgi paēst vakariņas, lai būtu enerģija līdz gulētiešanai. Sporta aktivitātes noteikti plāno vakarā, jo tad no tām gūsi visvairāk prieka un enerģijas. Tāpat arī vakaros vari plānot svarīgas tikšanās, piedalīties sarunās, jo izdosies ātri pieņemt lēmumus un būsi labā noskaņojumā.  



Lai jauka Tev diena lai arī kas par putnu Tu nebūtu! ;)

12 comments:

Inese / Deziderija teica...

Paldies, par testiņu ))).
Biju domājusi, ka es iru izteikta pūce... ātrāk par 10 piecelties problemātiski, da i ja nebūtu jāceļas no rītiem, gulētu līdz pusdienslaikam... no rītiem ceļamkrāns vajadzīgs lai no gultas izveltos DDD, gulēt dodos ne ātrāk par 12 bieži vien aizsēžos līdz vieniem naktī, bet... nezzzkāpēc pēc testa pārliecinošs balodis ?! DDD
Iru es baložpūce DDDD

Inese teica...

man slinkums testus pildīt, bet ja jāizvēlas starp cīruli un pūci, tad pēc izjūtas esmu pūce, jo galva, rokas un fantāzija izteikti labāk darbojas vakarpusē :)
Bet vispār kā jau apzinīgam darbaholiķim, ja būs vajadzība celties agri no rīta, tad pašreizējais "naktsdzīves" režīms plūstoši pārtaps par agro rītu režīmu (bet tas man noteikti nepatiks...) Tā ka laikam jau esmu normāls cilvēks ar spēju pielāgoties nepieciešamajam ritmam :)

Daiga teica...

Esmu 100% pūce. :D
Un darba gaitu atsākšanu ar agrajiem rītiem gaidu kā moku ratu. Brr...

Daiga teica...

atzīšos, ka testu nepildīju :D jo tas varētu būt kāds 300-tais... nu vairs nepildu testus :D iegriezos šeit pavisam ar citām vajadzībām un gribēšanām :D
Lūdzu paņemt dāvaniņu no manas lapas:
http://mammasblogs.blogspot.com/2011/03/nam-nam-blogiem.html
Šeit mani ir uzrunājušas lietas, kas nav rakstītas vai taustāmas... Paldies:)

MuSa teica...

Ienāc, lūdzu, pēc balviņas http://etidum-musa.blogspot.com/2011/03/jauks-parsteigums-balvina-liebster-blog.html

Anonīms teica...

No manis (pūces), arī dāvaniņa http://liinushkins.wordpress.com/2011/03/19/celojosa-davana/

Juta teica...

Vēl vienu ceļojošo balviņu vari paņemt http://saulesdziesma.blogspot.com/2011/03/davanina.html

Cik skatos, jau vairākas balviņas ir priekšā :)

Inga teica...

Līdz šim biju pārliecināta, ka esmu pūces tipa cilvēciņš, bet nekā, tomēr esmu balodis:)
Raksturojums baloža tipam atbilst pilnībā man.

Sandra teica...

Liels paldies meitenēm par virtuālo paldies ;) man tas tiešām liekas mīļi un ir prieks par to...

-------------

Nu es esmu izteikts cīrulītis... līdz šim nezināju ka ir arī baloži :)))

Unknown teica...

Sveiki, vai es varētu aizņemties šo testu no jūsu jaukā bloga manam saitam - http://pardabisks.lv/ protams norādot avotu :)

Sandra teica...

..Jā....protams var...;)

Unknown teica...

Liels paldies :)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-