Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, februāris 16, 2011

Pērku grāmatas-

Jau kādu laiciņu  cītīgi ganu pa ibook lapu grāmatas... bet diemžēl tās meklētākās man tā arī neizdodas saganīt...  Jāatzīstas ka dažas no meklētajām grāmatām bij manā īpašumā, bet kādreiz es grāmatas devu lasīt arī citiem.. skumji, bet vairākas tā arī neatgriezās :(((  Nu vairs nedodu grāmatas, ja neesmu 100% pārliecināta ka tās atgriezīsies atpakaļ...


 un tā..
šo ziņu var uztvert kā lielu sludinājumu-
Pērku grāmatas
 vēlos iegādāties
Luīzas Heijas grāmatas:

"Tavs enerģijas spēks"


"Dzīve- vienīgā un neatkārtojamā"


"Sievietes vara"


"Atver savu sirdi"


"Izdziedē sevi pats"


"Ar paļāvību cerību un ticību"
***********
 kā arī varbūt tev jau izlasīta ir
Sāras Bon Bronikas
 grāmata
"Vienkāršā pārpilnība"


Es ļoooti labprāt iegādātos šīs grāmatas... ļooooti..  
 mans e-pasts:  liizina@gmail.com


PS. Visas LuīzasHeijas grāmatas esmu iegādājusies. 
19.03.2014

6 komentāri:

Daiga teica...

Man diemžēl nav nevienas no šīm. :(
Vai drīkstu aizņemties sludinājuma ideju?

Sandra teica...

nu man jau kādu laiku ir pārņēmis bezceris iegādāties šīs grāmatas... bet ja jau ieliku sludinājumu, tad vel jau ceru :))
par sludinājuma ideju- droši... noteikti var jau arī cita veida grāmatas gan pārdot, gan pirkt... es jau te iedomājos paškurināt savus grāmatu plauktus, jo ir daudz ko vairs nelasīšu..

Zkss teica...

A ss.lv mēģināji ielikt sludekli? Es šitā atradu divas grāmatas, kuras necerēju vairs dabūt....tiesa, sludeklis karājās mēnešus trīs!

Sandra teica...

Zkss
Paldies par ideju... būs jāpamēģina ;)

Anonīms teica...

es vienu panemu gramatu no biliotekas un ieskaneju datora. tagad man ir sava gramata.

Sandra teica...

Dažas jau no šim esmu sadzenājusi.. un fantastiskākā lasāmviela man ir "Vienkāršā pārpilnība"... fantastiska grāmata.. man bībeles vietā :)))))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-