Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

pirmdiena, februāris 14, 2011

- neesmu pazudusi-

Sveiki...
 - pazudusi neesmu, tik  veselība manos plānos mazuliet ieviesusi savus noteikumus :(  un korekcijas.. man bij plānots līdz šodienai izšūt savu eņģeļpārīti- bet nesanāca.. zinu ka būtu sanācis, ja vien... bet ko tur par bēdīgām lietām.. būs viss labi.. jādomā pozitīvi, kā man seminārā mācīja- Visums vienmēr saka -JĀ...  ja es teikšu, esmu slima, visums teiks- jā. teikšu vesela- visums teiks jā...  tātad!?-tikai pozitīvā domāšana :))

Tuvākajās dienās atsākšu šūt, šodien parādīšu cik tālu esmu tikusi, kur mana lielpauze :D  pie šuveklīša pavadīto laiku neesmu kopā sarēķinājusi, gan jau beigās... bet apstājās process 3.februārī un tik tālu nu šobrīd ir :))  es pierakstu laikus.. cik dienā šuju... var redzēt kā mani spēki rokai izsīka :(


 Lai man un jums iecerētais izdodas...
un

Lai jauka diena!


3 komentāri:

Elīna teica...

Visa laba vēlējumi! Lai veselība ātrāk atgriežas:)

Anonīms teica...

Mmm.. ļoti skaits darbs top! Patīk man šis skūpsts! Spārniņš nez kāpēc man iekrita acīs - tāds dzīvs!
O, Tev speciāla kladīte, kur pieraksti laiku? Būs jānošpiko šī ideja :D Jo cik reiz esmu mēģinājusi pierakstīt laiku, vienmēr esmu "pusceļā" nozaudējusi lapeli, uz kuras pierakstīju :D
Veselību un raitus krustiņus!

Sandra teica...

- paldies... veselibas vēlējumi noder ;)
----------
nu jā, arī man tās lapas parasti pazūd, tad shēmai otrā pusē rakstīju, tagad noziedoju vienu blociņu :)) kurā pierakstu laikus..
pamanīju ka man tur ātrā skaitīšanas kļūda :D nu nekas.. darba beigās izvedīšu lielo grāmatvedību... līdz šim biju tik vienam darbam līdz galam sarēķinājusi laikus... nu varbūt vel kādam :)))

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-