Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, oktobris 01, 2010

-zupai-


Nezinu kur- atzīstos, bet es izlasīju par piedevu zupai, ar kuru var aizstāt vegetu un tamlīdzīgās...

 Recepte-
1kg tomātu,
1kg sīpolu,
1kg burkānu,
700gr sāls,
dilles,
pētersīļi (pēc vēlmes)

 Tomātus, sīpolus sagriezu, burkānus sarīvēju.. .. piegriezu dilles.. visu sajaucu ar sāli.. kādas 20 minūtes paturēju lai viss kopā sadziedas un mazliet atsulojas, tad burkās iekšā un viss.. glabāšu ledusskapī...  gribēju velreiz palasīt un uzjautāt receptes autorei, bet nu nevaru atrast iekš cāļa to tēmu :(  nu nezinu, kā būs, to ziņošu vēlāk... šo es izmēģinu pirmo reizi... ak jā.. atceros ka lasīju, ka sāli tad zupām vispār nevajagot likt, pietiek tik ar šo...  man kopā sanāca 6 puslitra burciņas un vel mazliet.. ja būs viss ok.. par ko man patiesībā šaubu nav :)) tad kāda burka noteikti būs arī ziemassvētku grozā savējiem :)) un kāpec gan ne!?

Bet varbūt tev šī ir zināma recepte??- pastāsti ;)

2 komentāri:

Anonīms teica...

Vai tās burciņas ir jāpastarizē vai arī var uzglabāt tāpat?

Sandra teica...

- es uzglabāju ledusskapī tāpat.. un kā piedeva zupai ir tiešām ideāli... sāli zupai vairs nelieku, bet tikai šo piedevu... zupa ļooti smaržiga un garša ideāla.. neskatoties uz to ka tur ir pat tomāti, vakar pieliku pat pie skābeņu zupas ....mmmm.. dievišķa smarža un garša.. noteikti šī piedeva tiks gatavota ik gadu...
daudzumu , cik likt zupai to jau ar laiku katrs pats piešaujas pēc savas garšas.. es uz maziņu katliņu liku 1 karoti.. nu cenšos bez tā sāls šķidruma... tik tos biezumiņus :)) lielāks katliņš- vairāk...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-