Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, septembris 10, 2010

...medus un asteres....

Kādā augusta pēcpusdienā kopā sanāca krustiņsones no Madonas puses- nu tās kuras vēlējās.... ( pēc kāda maza rakstiņa novada avīzē par manu hobiju- atsaucās un es atradu šīs puses krustiņsones) nu labi.. mēs neesam daudz, bet nu tomēr.. kopā jautrāk.... un vel pievienojās jauks mazpuisis ar māmiņu no Cēsīm, kā arī viena jauka rīdziniece.... nu Dace jau tāpat skaitas pusvietējā :)).. jo tak tomēr no Cesvaines puses :)) ......un mums bij tik daudz ko runāt, pļāpāt.. ak jē, kā laiks paskrēja.. ne-ma-not!!!!... bet.. es gribēju palielīties ka tai dienā tiku pie ļooooti garšīga medus- paldies Ilzei...mmm.. parasti medu tā neēdu, bet nu šoreiz es nespēju noturēties... es pat nezinu kas ar mani :)))
un vel- mani virtuvē uz galda joprojām priecē skaists asteru pušķis... -paldies Gundegai :))

tā bij brīnišķīga diena... paldies meitenes :)) būs jāatkārto ... ne tā???




Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-