Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

svētdiena, jūnijs 13, 2010

Cik tas ir- pietiekami?

Bagāts rūpnieks no ziemeļiem bij sašutis, kad atrada dienvidkrasta zvejnieku dīki guļam pie laivas un kūpinām pīpi.
"Kāpēc jūs neesat jūrā un nezvejojat?"rūpnieks noprasīja.
"Tāpēc, ka esmu jau noķēris pietiekami daudz zivju šai dienai," zvejnieks attrauca.
"Kāpēc negribat noķert vēl?"
"Ko es ar tām iesāktu?"
"Jūs varētu nopelnīt vairāk naudas,"rūpnieks turpināja. "Par to nopirkt savai laivai motoru. Un dotos dziļākos ūdeņos un noķertu vēl vairāk zivju! Pēc tam varētu nopirkt neilona tīklus. Tie jums sagūstītu vēl vairāk zivju un ienestu vēl naudu. Drīz jums jau pietiktu naudas divām laivām.... varbūt veselai flotei. Tad jūs būtu bagāts vīrs- tāpat kā es."
"Un ko tad es darītu?" zvejnieks apvaicājās.
"Tad jūs varētu pa īstam priecāties par dzīvi."
"Bet kā jums šķiet, ko es tagad daru? "

/Entonijs Demello/

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-