Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, aprīlis 20, 2010

Lakati uz rāmja...

Nesen viesojoties vienā pasākumā, kurā es biju uzaicināta pastāstīt par savu vaļasprieku, tika rādīts vel kāds- lakatu darināšana uz rāmja... Un teikšu kā ir.. skatījos tik no maliņas, bet acis kabatā neturēju.. lūkojos un centos iegaumēt... Otrai reizē pati pieteicos vel aizbraukt palūkot procesu... un tad kā balodis, māku, māku... protu, protu... vajag tikai rāmi....bet kas no prašanas ja nav pamēģināts... izdomājam ar draudzeni, ka mums ar vajag... vīriem stāstījām kādus rāmjus mums vajag un gribam... stāstījām gari un plaši, bet tak neredzot nekā... jā, jā un tas arī viss... Tad draudzene aizņēmas rāmi uz pāris dienām lai mēs varētu parādīt vīriem kādu mums vajag :)) UN!!!??- vai tad tikai parādīt paņēmām?- tak jau nē :))) izdomājām rāmi arī izmantot... tā draudzene tika pie viena lakata, bet es pie diviem :)) ( man dzijas krājumu bij vairāk) ... tā nu manā pūrā ir divi lakati tapauši... pirmais pēc tā kā no malas vēroju tā tapšanu, šis un tas man nepatika,bet tie jau ir tehniskie risinājumi.... tāpēc otrajam jau devu savu vaļu...

Lakati ir ļoooti silti, un tie lakati jau nemaz nav jānēsā tik pār pleciem pārlikti kā omītēm siltumam... lakati izskatas ļooti stilīgi meitenēm, kad satin ap kaklu pa moderno :)))

Mani lakati katru dienu dodas uz skolu meituces sildīt, jo gan rīti ir vēsi, gan skolu vairs nekurina... tad nu var jau teikt ka vel paspēju :))

Rāmis man pamzām top, nu ir pauze, jo vīrs reisā.. bet gan jau drīzumā pabeigs... taps tādi lakati vel, jo domāju ka vasaras vakaros ārā sēžot arī noderēs...

Viens lakats top aptuveni 4-5 stundas.. bet nu es nesteidzu laiku... es pamazām un katrs pa dienu tapa...

Nu ko- varbūt tev ar kaut kas tāds iepatīkas???















5 komentāri:

Laura teica...

Kolosāli! Jau kādu laiku esmu kā kaķis ar krējumpodu - gribu, bet pirkt neceļas roka.... Kad sataisīšos uz darināšanu, uzprasīšos pie tevis pēc padoma ;)

eniine teica...

Kolosāli lakati un es teikti DIKTI moderni un silti. Super!!! Es no tāda neatteiktos tas nu gan.

Zkss teica...

Gaidam turpinājumu!

Margita teica...

Fantastiski! Silti un mīļi!

Kur var iegādāties šādus rāmjus? Galdniekam nav jēgas prasīt - jo tuvāks rads, jo ilgāk būs jāgaida. :)

Sandra teica...

Margita-
nu man rāmi uztaisīja vīrs... bet var arī no preskartona uztaisīt.. biezs tāds kā papīrs.. senākos laikos tādus uz grīdām dzīvokļos lika un krāsoja.. preskartons, prespapīrs.. nezinu precīzi kā viņu sauc... nu tādam iezāģē robiņus un uz priekšu ;)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-