Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, aprīlis 20, 2010

Dāvana no Griezītes...


Saņēmu ļooti jauku dāvanu no Griezītes... Lielu izšūtu spilvendrānu.. ir pa smuko, lai arī iecerēts bij galdautiņš.. tas nekas... es mājā visam varu atrast vietu un pielietojumu.. Spilvendrāna ir zaļos toņos un tie ir manējie.... man ļooti patīk... jūtu ka šūts no sirds... Mīiiiiļš paldies Griezīt ;) un vel dāvaniņā bij trīs grāmatas... abām meitucēm un man... ak vai... Elīna ir ļooooti priecīga par Koelju grāmatu... Luīze plāno kad varēs lasīt savu grāmatu par Princeses dienasgrāmatu... filma redzēta, nu iespēja izlasīt grāmatu... Elīna tik nosmej- es pēc tam arī.... Un man grāmatiņa- Uzdrīksties!- ar citātiem un piemērotām bildēm... ļooti jauka.. Elīna jau braucot mašīna palasīja un secināja, ka lasīšot no rītiem pirms eksāmeniem, jo citāti ar bildēm ir nomierinoši un reizē iedvesmojoši... Mīļš paldies Griezīt no mums visām ... es zinu ka tu tiešām esi arī grātiņas izvēlējusies un piemeklējusi no sirds.. ;) Paldies.....


1 komentārs:

Unknown teica...

Dikti jauka un sirsnīga dāvaniņa! Un piedomāts par visām meitenēm ģimenē!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-