Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, marts 12, 2010

Jauns darbiņš- Tēvreize...

Jau ļoooti sen man gribējās izšūt šo darbiņu, bet kāpēc pēkšņi tagad un tūlīt.. es pat nezinu ........
tad nu vakar -11.martā iesāku... šujas viegli jo pārsvarā viss darbs ir no nepilniem krustiņiem... Šuju uz antīki baltās aidas nr-16 ar DMC diegiem... Teksts protams būs latviski...






4 komentāri:

Unknown teica...

ātri gan uz priekšu iet :) škiet būs skaists darbiņš

Unknown teica...

Nekad mani šis dizains neurunāja un pat nezinu kāpēc, laikam tāpēc, ka nesaprotu kas tur rakstīts ;) Bet nu es vienmēr ar lielu interesi vēroju DIM procesus un man ir ļoti interesanti, kāds būs teksts. Man liekās audumu izvēle ir ļoti laba! Un putniņš tik skaists jau lido!!! Gaidu turpinājumu!

Sandra teica...

Jā.. šis darbiņš pamatā ātri šujas, jo ir gandrīz tikai nepilnie krustiņi.. bet nu kad rakstīšu jeb šūšu tekstu ies lēnāk, jo tas vel bik jāpaveido... un jā.. angļu teksti mani arī nesaista, bet te patīk toņu gamma.. nezinu kāds būs rezultāts, bet ceru ka neliks pašai vilties... šujot šo darbiņu es pat draugos profila bildi pielāgoju :D

eniine teica...

Kolosāls darbs, ar interesi vērošu kā šujās!!!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-