Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, novembris 11, 2009

-mīļš paldies Vētrasputne-


... šodien aizbraucu uz centru pie Vētrasputnes izprintēt shēmiņu... UN!!???!! mani pārsteidza ar dāvaniņu... un tik ļoooti, ļoti mīļu... man uzdavināja mazu maisiņu ar kastaņiem... tas ir tik forši, jo man patīk bružāt pa kabatām zīles, kastaņus.... un parasti kāds kaut kur somā vai kabatā ir, bet tagad- neviena.. tad nu man tagad ir papildinājums... un maisiņš manā mājā atrada vietu pie durvīm, kad ejot no mājas kabatā nebūs kastanīša.. ātri roka iekš maišeļa un paķeršu līdzgājēju... būs viņiem super glauna goda vieta... gulēt iekš tik foršiņa maišeļa...

kā Elīna saka- nu tas ir tik mīļi, nu tik mīļi, ka es pat nezinu kā to pateikt...
arī Luīzei ļooti patīk un novērtēja glītos krustiņus... un man ļooti liels prieks ka tu tā esi centusies manis dēļ... es varu būt lielīga kā pāvs :))))) un es zinu- ka tie kastaņi būs mums visām... ne man vienai...

Paldies tev VP par šo sirdsilto dāvaniņu... arī vēstulīti izlasīju un palika silti, un patīkami...

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-