Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, maijs 07, 2009

Dzīve vienīgā un neatkārtojamā

-ar šādu nosaukumu bij pirmā Luīzas Heijas grāmata, ko nopirku un izlasīju... izlasot bij par ko aizdomāties... pirku viņas grāmatas ... lasīju pati, ieteicu citiem... parasti iedevu draudzenēm, paziņām lasīt... diemžēl- NEKAD!!!! šīs grāmatas vairs neatdeva atpakaļ... padomāju un pieņēmu, ka laikam tiem cilvēkiem viņas vairāk vajadzīgas... bet grāmatas veikalos vairs nav nopērkamas... žēl... varētu izdot atkārtoti un noteikti ilgi grāmatnīcu plauktos tās negulētu... ko darīju es?!- bez savas košiem flomīšiem piesvītrotās grāmatas (-ām) .. meklēju bibliotēkās, pārkopēju... nopirku dok.kabatiņas un ir.. nav tāda īpaši parocīga lasīšanai gultā, bet ir...jā... arī Elīna šad un tad palasa šīs grāmatas.... Zinu arī Vilmas Lūles grāmatas... bet tās mani "nepaķēra", jā tēma viena... bet valoda cita...
- šobrīd visiem iet kā iet... tāpēc ieliku te vienu Luīzes Heijas videolekciju- Veiksmes likums... protams neko jau tā neatrisinās mūsu vietā, bet varbūt ļaus paskatīties uz lietām savādāk... arī es šai lekcijā redzēju sevi no malas... tieši un precīzi... :)))) ... ir par ko aizdomāties...




2 komentāri:

Unknown teica...

zini - man ir 1gramata krievu valodā - milzīga, smaga, bieza, plānām lapām, ko man ieteica izlasīt 6gadus atpakaļ. Visu L.Heijas grāmatu apkopojums vienā. No tā laika katru dienu lasu pa mazam gabaliņam. Kā izlasu no vāka līdz vākam, tā sāku no jauna. Nu jau 3.reizi lasu :))) Un neapnīk - katru reizi ko jaunu atrodu. Bij' man arī viena no grāmatām latviešu valodā un izgaja kā Tev - iedevu paziņai un ar galiem. Nav vairs. Tāpēc esmu uzticīga savai vecajai labajai L.Heijas enciklopēdijai

Sandra teica...

jā.. dodot grāmatiņu tomēr ir jāpadomā, cik tuva tev tā ir... ir grāmatas kuras iesaku un nelaižu vairs no mājas, ir kuras dodu... šodien redzēju vienu L.Heijas grāmatu, bet tā kā nezināju cik man izmaksās pakas sūtīšana uz ASV tad nenopirku, bet noteikti nopirkšu... grāmata bij pabieza un nosaukums bij par izdziedināšanu vai kā tamlīdzīgi... maksāja ap 8Ls... nu krievu valodā es neesmu iesākusi lasīt... zinu ka tā sanākot lētāk un vel varot nopirkt...

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-