Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

sestdiena, maijs 30, 2009

Ceriņi un zemenes...

Nu kas pavasarī var būt superīgāks par ceriņziedu smaržu?... - godīgi sakot- es nezinu... tie reibina, tie paceļ bik virs zemes, bet nav kā ievas, kas apreibina līdz neprātam :)) lai arī šīs laiks man ir tāds... nu tāds skrienošs... es vienalga vakaros pagalmā aizveru acis un baudu... baudu to neatkārtojamo smaržu... ceriņziedus... kāpēc aizveru acis??/ tad esmu viena... tikai es un ceriņi... tad domas jau ir virs zemes un es lidoju un baudu.... ceriņu manā pagalmā netrūks-vesela strīpa... bildē tikai puse... baltais ir pa vidu.... tie ir gandrīz visas visas robežas garumā no kaimiņiem.... jā... un man vienalga to ir par maz.... vajadzētu iestādīt vel kādus pāris dažādībai...



Ko vel es baudu- ha- zemeņu rušināšanu... līdz muguras sāpēm un jau 5 reizi šogad... tagad- nu tādu pavieglu ravēšanu baudīju, jo zemenes zied... man šogad nav daudz zemeņu, tikai piecas maziņas vadziņas... bet nu nekas... ogas tāpat būs .. cik būs, tās būs manējās :))



Lai katrai izdodas izbaudīt ceriņziedu smaržu...tā nav jāpērk... tā jāiet ārā un jābauda... burkā uz māju ar nepaņemsi :( ... bet nu nekas.... baudam kamēr ir un varam... jau jasmīniem pumpuri... drīz tie sāks reibināt... un protams arī peonijas... un tā, tās smaržas viena otru mainīs un mainīs... ak jā... ābeļziedus ar es bik pabaudīju... īss bij tas mirklis ar vējiem... bet nu!!- pirmo reizi sajutu ka ābeles tā var smaržot... nez ko es ošņāju agrāk?, ka šito nebiju pamanījusi :)))

Lai jauka diena!

2 komentāri:

Inese / Deziderija teica...

Wow, riktīgi feini... man pie mājas, salīdzinot ar Tavu smukumu, aug tādi maziņi ceriņkrūmiņi, bet piekrītu, tā smaržāāāā.... es gan viņu baudu vakarā, kad bērni nolikti gulēt, pie plaši atvērta loga :))

Winetaw teica...

Mmmmmmm... Man jāpievienojas. Man tieši no 3. stāva sanāk lūkoties tai ceriņziedu mākonī. :))Ir fantastiski ienirt šo smaržu virpulī :)) Un tāpat kā tu jau gaidu jasmīnus un peonijas jeb es tās saucu vienkārši par pujenēm! ;0)

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-