Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, februāris 25, 2009

Merry krustiņdeķis....

Decembrī viena no krustiņmāsām- Unigunde Baltais, izdomāja, ka vajadzētu iepriecināt merry... un tad, pēc diezgan garām debatēm tika izlemts nesasteigt un uzdarināt kopīgu skaistu dāvanu.. un tika nolemts par krustiņdeķi... ar Margaret Sherry tēmu... nu vairākumam likās, ka tā būs priekš merry trāpīgākā... un man jau liekas ka ir OK.... piedalījās 38 krustiņmāšeles....*mari* to visu skaisti sašuva kopā... un viss tapa... piebildīšu- pa kluso... cik nu kurai tas izdevās, bet nu pārsteigums izdevās... tā saka pati merry un svinīgā dāvināšanas brīža aculiecinieces.... ielieku arī citiem paskatīt savu motīvu, kā arī krustiņdeķa kopskatu... Es zinu- mums visām izdevās.... nezinu vai šīs bij vienīgais, vai tādi būs vel... nezinu... tusiņā nebiju, tāpēc par nākotni nezinu un nejautāšu... ja būs- noteikti piedalīšos... bet vai pati tādu gribētu- laikam jau nē.... kapēc?!- tāpēc ka gana daudz ir viedokļu vispār par robiniem...... diegi dārgi, nav laika citiem krustiņot.... šādu un līdzīgu viedokļu ir daudz... un nezinu kā jūtas topošo RR īpašnieces, bet es nejustos labi... tas ir mans viedoklis... jā, daudziem nepatīk ka es izsakos, bet nu tas jau katra paša ziņā...es esmu gana atklātas dabas cilvēks .... robinu es sev negribētu, bet kādu vienkāršu no sirds mazu dāvaniņu gan labprāt... nu kaut vai ledusskapja magnētiņu... bet nu nenospīdēja man... nu nekas... tas jau netraucē turpinēt man iesākto...- ko tieši... paseko šeit ko rakstu... varbūt pamanīsi ..... bet pagaidām lai paliek pārsteigums ... nu re... izteicu savu viedokli, un tagad var mani nomētāt ar krustiņiem... :))))) ... tā mēs parasti forumā smejamies... ja domas un viedokļi dalas :))








1 komentārs:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-