Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

ceturtdiena, februāris 05, 2009

Godalga- patīkami.....

Šorīt atradu savā blogā no Natālijas šādu komantāru - "Sveika :)Tā kā man ļoti patīk tavi darbiņi un tavs blogs kopumā, tad esmu tev piešķīrusi prēmiju :)Ieskaties manā blogā!"

ko tur liegties ļoooti patīkami, ka kādam mans blogs šķiet interesants un gribas vel kādreiz ielūkoties... Liels paldies par šo godalgu ;)

Ikkatram acumirklim savs laiks,

Ikkatram laikam savs darbs,

Ikkatram darbam sava alga,

Ikkatrai algai- savs saņēmējs.

/R.Kaudzīte/

un tā... nu arī es tā bikli labprāt šādu uzslavas zīmīti uzdavinātu kādam blogam, kurš mani iedvesmo, ir ļooti interesants, kur var daudzko pamācīties... nu īsāk sakot, es tur bieži ieeju iedvesmu pasmelt...

Īsti nezinu šos te noteikumus, bet šoreiz šo godalgu piešķiršu trim blogiem:

Hohlai Natasha Malgosia

protams ir vel daudz brīnišķīģu blogu, bet šie ir mani primārie... paldies jums par to...

2 komentāri:

hohla teica...

Сандра!Поздравляю с замечательной наградой!!!
Неожиданно и очень приятно мне получить комплимент от тебя! Спасибо большое!

Natasha-ND teica...

Большое спасибо, Сандра, за абсолютно неожиданную сердечную награду!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-