Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, septembris 26, 2008

Jauns process- peles paliktnis...

Man patīk lietot datorpeli... un to daru ikdienas... pārējie mājinieki vainu nemaz nelieto, vai pa retam... izņēmums ir pie lielā datoriņa... portatīvajiem- es vienīgā :)))

Nesen i-neta veikalā " 1-2-3 " iepirku komplektiņu, lai izšūtu bildi un izveidotu savu peles paliktnīti... Ilgi domāju, ko tad es vēlos ... un tā kā ir rudens, tad manas vēlmes arvien biežāk ielūkoties savos Nimue sērijas krājumos... šī sērija ar saviem rūķiem un elfiņiem man atgādina mājas gariņus... tādi maziņi un mīļi... Zinu noteikti, ka gribu divas bildes no šīs sērijas redzēt arī savā mājā pie sienas... bet nevar visu uzreiz, bet pamazām gan.... tad nu arī peles paliktnim izvēlējos no šīs sērijas šo bildi....

Bilde domāta šūt ar vienu diedziņu, bet nu es ar diviem šūšu... te ir redzama arī orģinālbildīte... ;)
Un te mani pirmie krustiņi... daudz ir nepilnie krustiņi, gan uz vienu pusi, gan uz otru pusi, tāpēc jau es arī mazuliet paārdījos, jo nebiju pamanījusi ka šuju bik nepareizi....


Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-